رئیس اتاق اصناف پاوه:

هیچ گونه مماشاتی در برخورد با افرادی که سلامت خود و شهروندان را به خطر می اندازند نخواهیم داشت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298934|18:52 - 1399/08/20
نسخه چاپی
هیچ گونه مماشاتی در برخورد با افرادی که سلامت خود و شهروندان را به خطر می اندازند نخواهیم داشت
رییس اتاق اصناف شهرستان پاوه گفت: هیچ گونه مماشاتی در برخورد با افرادی که سلامت خود و شهروندان را به خطر می اندازند نخواهیم داشت . پیشاپیش عذر خواهی ما را بخاطر برخورد احتمالی آتی پذیرا باشید .

به گزارشهزار ماسوله، رییس اتاق اصناف دشهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: عموم مردم در حال گذراندن ایام سختی هستند اما سختی ایام به کام اصناف دو صد چندان سخت تر است.

 

بهروز شفیعی افزود: مدت زیادی بازار تعطیل بود . از تمامی اصناف با فرهنگ و گرانقدر شهرم که تمام و کمال رعایت ایام تعطیلی را نمودند خالصانه سپاسگزارم.  

 

وی گفت: اصناف عزیز به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده بزرگوارتان و همشهریان عزیز پروتکل ها بهداشتی را رعایت کنید و هیچ گونه مماشاتی در برخورد با افرادی که سلامت خود و شهروندان را به خطر می اندازند نخواهیم داشت . پیشاپیش عذر خواهی ما را بخاطر برخورد احتمالی آتی پذیرا باشید .

 

شفیعی گفت: به احترام بزرگان اصناف و درخواست آن ها کلیه مغازه هایی که پلمب شده اند بازگشایی خواهند شد اما در مورد تخفیف یا بخشش رای پرونده های صادره بعدا تصمیم گیری خواهد شد .

 

وی خاطر نشان کرد: از فرماندار بزرگوار که همچون پدری مهربان کج خلقی های من و دیگران را تحمل کردند و از اینکه همواره در کنار ما بودند و خواست های ما را  لحظه ای به استاندار و دیگر مسئولان انتقال دادند تشکر میکنم و طلب حلالیت .
رییس اتاق اصناف پاوه افزود: همچنین از جناب سرهنگ سلطانقلی که برنامه های خاصی برای حمایت از اصناف دارند پیشاپیش سپاسگزارم .


وی گفت: از نماینده محترم که با وجود مشغله کاری دفاع از اصناف را در اولویت قرار دارند ممنونم و در ادامه نیز ، نیاز بیشتری به همراهی ایشان داریم .از معاون فرماندار پاوه جناب اقای عبدالله زاده در همراهی همیشگی و شبانه روزی با بازاریان و اصناف تقدیر و تشکر داریم.از جناب دکتر ولدبیگی ، دکتر پیام یوسفی و سیامک خدامرادی عزیز و کارکنان شبکه و بیمارستان که همواره یاور اصناف بوده اند و در کنار مریضان این قشر زحمت کش بوده اند،  تشکر می کنم .

 

شفیعی در پایان گفت: از مجموعه نیروی انتظامی و اماکن بزرگوار که زحمات فراوانی متقبل شدند تشکر ویژه دارم .و همچنین دست کارکنان اصناف،  مجموعه اداره صمت و شخص آقای حسینی را  که ضابط نظم بودند و احترام ها حفظ کردند می بوسم .
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد