فرماندار پاوه گفت:

گاز رسانی به منازل شهروندان نودشه آنگونه که پیش بینی شده بود انجام نمی شود/ لزوم بررسی قیمتهای گازرسانی و لوله کشی به داخل منازل

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298926|18:31 - 1399/08/19
نسخه چاپی
گاز رسانی به منازل شهروندان نودشه آنگونه که پیش بینی شده بود انجام نمی شود/ لزوم بررسی قیمتهای گازرسانی و لوله کشی به داخل منازل
فرماندار پاوه در بازدید از گازرسانی به شهر نودشه گفت: اداره ی صمت سریعاً کارشناسان خود را جهت بررسی قیمتهایی که موسسات و شرکت های خصوصی به منظور لوله کشی در داخل منازل شهروندان ارائه می دهند و یا از شهروندان دریافت نموده اند اقدام کند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در بازدید از پروژه گاز رسانی به منازل شهروندان نودشه به همراه مهندس شهبازی مدیرکل شرکت گاز استان و هیات همراه گفت : نمایندگان شرکت گاز استان و شهرستان ، ناظرین و پیمانکاران و شهرداری و شورای شهر برای تسهیل در امر گاز رسانی بصورت هفتگی در شهرداری تشکیل جلسه دهند تا مشکلاتی که حین انجام کار پیش می آیند سریعاً مرتفع گردند.

 

ایده پور افزود: در شرایط گسترش بیماری کرونا متاسفانه امر گاز رسانی به منازل شهروندان نودشه آنگونه که پیش بینی شده بود انجام نمی پذیرد .

 

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارگران پیمانکاران دچار بیماری کرونا شده اند گفت: جان مردم و شهروندان و کارگران بیش از هر چیزی مهم تر است .

 

وی ادامه داد: پیمانکاران سعی کنند از این به بعد کارگران را به صورت پراکنده به کار گرفته شرایط ایمنی و بهداشتی را یرای آنها فراهم نمایند.

 

ایده پور اضافه کرد: لازم است شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرزکت گاز در شهرستان سازوکاری را فراهم نمایند به کسانی که هنوز فاقد گاز شهری می باشند نفت گاز جهت استفاده ی شوفاژها و نفت سفید جهت استفاده در سیستم های گرمایشی نفتی را فراهم نمایند در این خصوص شهروندان نباید در تنگنا قرار گیرند فرمانداری پیگیر موضوع خواهد بود .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: باز شدن ادارات و دفاتر پیشخوان تابع دستورالعمل های کشوری و استانی ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان است و ما در شهرستان برابر دستورالعملها نمی توانیم خلاف بخشنامه های کشوری و استانی عمل نماییم .

 

وی افزود: کمیته ی امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان  در خصوص مساعدت به خانوارهای کم بضاعت تحت پوشش خود در امر گاز رسانی اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام نمایند .

 

وی گفت: اداره ی صمت سریعاً کارشناسان خود را جهت بررسی قیمتهایی که موسسات و شرکت های خصوصی به منظور لوله کشی در داخل منازل شهروندان ارائه می دهند و یا از شهروندان دریافت نموده اند اقدام و چنانچه در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته است بصورت عاجل و از طریق دادستانی محترم عمومی و انقلاب و سایر دستگاههای مربوطه اقدام و از ادامه ی کار شرکتهای متخلف جلوگیری نموده و نتیجه اقدامات خود را به فرمانداری اعلام نمایند  .

 

ایده پور خاطر نشان کرد: تعدادی از شهروندان در سنوات گذشته اقدام به ساخت و ساز نموده و از مقررات و قوانین شهرداری تخطی نموده اند عدم توجه به مقررات شهرداری همیشه برای شهروندان در مقاطع مختلف دردسر ساز بوده است لذا بسیار ضروری است شهروندان در این خصوص با شهرداری تعامل بیشتر داشته باشند .

 

وی در پایان گفت:؛ شهرداری در این مقطع تخفیفهای مناسبی برای شهروندان قائل شده که بهتر است شهروندان از این تخفیفها استفاده نمایند و از شهروندان انتظار می رود که همکاری لازم را با عوامل نظارتی و پیمانکاری شرکت گاز به عمل آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد