هزارماسوله پیگیری می کند...

لزوم شفاف سازی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298923|14:38 - 1399/08/18
نسخه چاپی
لزوم شفاف سازی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه
نصب دستگاه سی تی اسکن پاوه و وضعیت کلینیک تخصصی پاوه به کجا رسید؟؟

به گزارشهزار ماسوله،نصب دستگاه سی تی اسکن پاوه به کجا رسید؟

 

پیش از این قرار بود که دستگاه سی تی اسکن پاوه در آذر ماه به بهره برداری برسد که متاسفانه با توجه به آنکه یکی از اولویت های اصلی بیمارستان قدس پاوه می باشد ، تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده و شهروندان ما مجبور به اعزام و یا رفتن به بیمارستان جوانرود هستند.

 

این در حالی است که پیش از این رییس شبکه بهداشت و درمان پاوه، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن را یکی از مهمترین اولویت شبکه اعلام کرده بود.

 

وضعیت کلینیک تخصصی پاوه به کجا رسید؟

 

باید گفت چرا پس از گذشت ۴ سال ، ساخت کلینیک تخصصی پاوه در جوار ورودی بیمارستان قدس پاوه که در زمان ریاست وقت شبکه باعث ایجاد تنش هایی با شهرداری شده بود ، کلنگ احداث آن آغاز نشده است؟

 

شهرداری وقت دلیل ممانعت خود را نبود پارکینگ و ایجاد ترافیک در مسیر عنوان می کرد اما ظاهرا حل این مشکل و احداث این کلینیک پس از چهار سال سر درازا دارد.

 

این سوالات و بسیاری سوالات دیگر که از مطالبات مردم عزیز ما خواهد بود نیاز به پاسخگویی دارند که گرچه چندین بار برای دریافت پاسخ این سوالات با مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه تماس گرفتیم اما پاسخگو نبود و امیدواریم هرچه زودتر جهت شفاف سازیی و اطلاع رسانی به همشهریان پاسخگو باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد