ماموستا قادری:

جو بایدن و ترامپ هر دو برای اسلام مضرند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298917|10:38 - 1399/08/17
نسخه چاپی
جو بایدن و ترامپ هر دو برای اسلام مضرند
امام جمعه پاوه گفت: نزد بنده هم جو بایدن و هم ترامپ برای اسلام مضرند ولی امیدوارم خدای تبارک‌وتعالی توفیق دهد مسلمانان از دست این ظالمان نجات پیدا کنند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص انتخابات امریکا اظهار داشت: پیامبر بزرگوار ما (ص) می‌فرمایند: «إِنَّ اللَّه تعالی لَيُمْلِي لِلظَّالِمِ فَإِذَا أَخَذَهُ لَمْ يُفْلِتْهُ» خداوند به ظالمان مدتی مهلت می‌دهد و روزی آنها را به زمین می‌زند؛ هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی قدرت الهی را بگیرد.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: به حقیقتترامپ به تمام انسان‌ها از عرب و عجم و مسلمان و کافر از چین کمونیست گرفته تا انگلیس و فرانسه و مسلمانان سوریه و لیبی و عراق و افغانستان و پاکستان و یمن و از همه بیشتر به مردم ما ظلم کرد.

 

وی گفت: ظاهراً خدای تبارک‌وتعالی ترامپ را شکست داد و خارو ذلیل کرد و امیدوارم این شکست تحقق یابد و مکر و فریب آمریکائی‌ها جلوی این شکست را نگیرد.

 

ماموستا قادری ادامه داد: بنده شاکر خداوند هستم در سال ۲۰۱۶ که ترامپ انتخاب شد، در همان هفته روز جمعه گفتم: این شخص دیوانه است خداوند ماها را محفوظ فرماید. وقتی نماز را تمام کردم جوانی که با بنده نسبت فامیلی دارد جلو آمد و گفت: ماموستا؛ چرا شما به رئیس‌جمهور ۳۰۰ میلیون انسان اهانت می‌کنی و می گویی (شیت) دیوانه است؟ بنده گفتم: این عقیدۀ من است؛تاریخ ثابت کرد ترامپ نه سیاسی بود، نه عاطفی و نه دلسوز انسانها؛ بلکه یک تاجر قلدر ظالم بود.

 

امام جمعه پاوه تصریح کرد: امروز شنیدم یک‌میلیون مسلمان در انتخابات آمریکا شرکت کرده‌اند . ۱۷ درصد به ترامپ و ۸۳ درصد به جو بایدن رأی داده‌اند . اقدام آنها به این دلیل بوده است گفته‌اند بایدن مقداری آرام‌تر است.

 

وی گفت: نزد بنده هم جو بایدن و هم ترامپ برای اسلام مضرندولی امیدوارم خدای تبارک‌وتعالی توفیق دهد مسلمانان از دست این ظالمان نجات پیدا کنندشکست ترامپ در حقیقت شکست اسرائیل و محمد بن سلمان حاکم سعودیه است. در کنار اینها جمعی از نیروهای مخالف جمهوری اسلامی هم عزادار هستند که ترامپ شکست خورده است؛ ان شاء الله تعزیۀ آنان طولانی‌تر شود.

 

ماموستا قادری در پایان گفت: واقعیت این است کهترامپ در چهار سال گذشته نه به نفع کرد و نه به نفع اهل سنت قدمی برنداشته است؛ مگر همین ترامپ نبود که در کرکوک و سوریه پشت کردها را خالی کرد؟! چرا باید برخی از کردها آرزو کنند دوباره ترامپ پیروز شود؟!!

 

وی افزود: ان شاء الله ترامپ نخواهد آمد و اگر هم بیاید برای ما اهمیتی ندارد و  ما همچنان ایستاده‌ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد