اعتراض شدید رییس اتاق اصناف پاوه از اعمال محدودیت ها تنها برای بازاریان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298916|23:12 - 1399/08/16
نسخه چاپی
اعتراض شدید رییس اتاق اصناف پاوه از اعمال محدودیت ها تنها برای بازاریان
رپیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از اعمال محدودیت ها تنها برای بازاریان و عدم همراهی و مساعدت با اصناف شهرستان پاوه توسط مسیولین اظهار گله مندی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: بنا به مصوبه ستاد کرونا هم اکنون اصناف شهرستان پاوه تعطیل هستند و هرکدام اگر در مدت زمان کوتاهی واحد صنفی خود را باز کنند، پلمپ خواهند شد.

 

بهروز شفیعی افزود: این در حالی است که هیچ نهاد دیگری پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کتتد.

 

وی گفت: حضور مسافران و گردشگران در پاوه ، تجمع مردم در کنار دست فروشان در میدان فرمانداری بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تجمع کارگران فصلی بدون رعایت پروتکل بهداشتی و ورود کولبران شهرستانهای اطراف به پاوه از مواردی است که شاهد آن هستیم اما تنها مصوبه تعطیلی برای بازاریان خواهد بود.

 

وی گفت: دولت دستور تعطیلی را صادر کرده است اما بازاریان گرفتار چک و بدهکاری اجناس و اجاره های خود هستند و با تلاش فرمانداری در انتقال مطالبات و خواسته های بازاریان به بالا ، متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی را مبنی بر مساعدت به بازاریان دریافت نکرده ایم.

 

شفیعی گفت: ما ، بخاطر رعایت سلامت شهروندان ، همراه قانون هستیم اما در مقابل انتظار داریم دیگران نیز با بازاریان همراه باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد