سرهنگ سلطان قلی:

امریکا در ایجاد نا امنی و جنگ داخلی در ایران شکست خورده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298901|16:20 - 1399/08/13
نسخه چاپی
فرمانداه سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز امریکا در ایجاد بی ثباتی، نا امنی و جنگ داخلی در ایران شکست خورده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص اقدامات ظالمانه امریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: امریکا همواره در این راه با خوی استکباری و گرگ‌صفتی خود بر مردم مظلوم جهان ظلم می‌کنند.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه سابقه تاربخی برخورد با ملت ها این مسیله را مشخص می کند افزود: این کشور همواره به دنبال گسترش جریان استکباری خود در ایران بوده و هست.

 

وی گفت: پس از جنگ جهانی دوم که آلمان کلا با خاک یکسان شده بود امریکا از فرصت استکباری خود استفاده کرد و بر این کشور سیطره پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: در زمانی که این کشور رشد و توسعه خود را به نمایش گذاشت توسعه ای از نوع استکبار و استعمار و نابودی بقیه ملت ها و نفوذ در نظام و اقتصاد کشورها بوده است اما پیام ملت هوشیار ما در مقابل دشمنی‌های آمریکا  در ادوار مختلف، بی اعتمادی به آمریکا بوده است.

 

سرهنگ سلطان قلی گفت: موضوع مداخله آمریکا در امور داخلی ایران  طی دوران پیش از انقلاب نقش‌آفرینی در کودتای ۲۸ مرداد غارت نفت ملی پشتیبانی از نیروهای امریکایی در جنگ ویتنام با استفاده از هواپیماها و تجهیزات ایرانی حمله نظامی به ایران نقش آفرینی در حمله طبس حمله به کشتی های تجاری و بنادر نفتی ایران سیاست‌های مداخله‌جویانه ایالات‌متحده، چالش‌های امنیتی و اقتصادی و سیاست تهاجمی علیه ملت ما از جمله نمونه هایی است که همواره با دید خوی استکباری خود به کشور ما نگاه کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: بحمد الله با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران تاکنون نتوانسته اند تعرضی به خاک ما داشته باشند و ان شاالله خداوند خوی استکباری این کشور را به نابودی خواهد کشاند.

 

وی در پایان گفت: امروز امریکا در ایجاد بی ثباتی، نا امنی و جنگ داخلی در ایران شکست خورده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد