فرماندار پاوه:

آب چشمه بل دوباره به شهر نودشه وارد شد/ پروژه انقال آب شهری به نودشه یک پروژه دهه هشتادی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298897|16:55 - 1399/08/12
نسخه چاپی
آب چشمه بل دوباره به شهر نودشه وارد شد/ پروژه انقال آب شهری به نودشه یک پروژه دهه هشتادی است
فرماندار پاوه گفت: امروز شاهدیم آب چشمه بل دوباره به شهر نودشه از همان خط انتقال که بلا استفاده بود وارد شهر شد و ان شاالله دیگر مردم شهر نودشه از کمبود اب شرب نگرانی نداشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص انتقال آب شرب چشمه بل به شهر نودشه اظهار داشت: پروژه انقال آب شهری به نودشه یک پروژه دهه هشتادی است که با اعتباری نزدیک به ۳ و نیم میلیارد تومان در سال ۱۳۸۶ به پایان رسیده است.

 

ایده پور افزود: از آن تاریخ تا کنون بلا استفاده،رها و مقداری از شبکه هم در مسیر هفت کشان که چند بار هم بازدید به عمل امد اسیب دیده بود.

 

وی گفت: در دو ماه پیش در حضور استاندار این موضوع را مطرح، رپیگیری و تشکیل جلسه دادیم و ایشان هم محبت دستور و پیگیری موضوع را دادند .

 

وی ادامه داد: با دستور استاندار محترم قرار شد این پروژه با اعتبار ۵ میلیاردی،کلا بازسازی شود و آبفای استان نیز از این موضوع استقبال کردند و امروز شاهدیم آب چشمه بل دوباره به شهر نودشه از همان خط انتقال که بلا استفاده بود وارد شهر شد و ان شاالله دیگر مردم شهر نودشه از کمبود اب شرب نگرانی نداشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد