ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب امریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298884|09:13 - 1399/08/10
نسخه چاپی
ماموستا قادری:  پیروزی هر یک از احزاب امریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است
ماموستا قادری گفت: پیروزی هر یک از این‌ها برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است. یکی به‌آرامی و حیله و دیگری با زور و بی‌منطق به راه خود ادامه می‌دهند. راه درست برای ما این است باید خودمان به فکر ملت و مملکت و انقلاب و دین و معیشت مردم باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه از طریق ارتباط زندۀ ویدیویی با مؤمنین از طریق اینستاگرام در سخنانی در رابطه با انتخابات امریکا اظهار داشت:شکی ندارم که تمامی انسان‌های شریف و سیاسی در دنیا و متدینین و آزادگان ممالک اسلامی بخصوص ما در ایران به شکست ترامپ خوشحالیم؛ اما بنده در حد بضاعت خود عرض می‌کنم دو حزب قدرتمند آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه در طول ۴۰ سال گذشته و بلکه در ۲۰۰ سال گذشته و بخصوص بعد از جنگ جهانی دوم همیشه به دنبال مصالح و مصلحت خود بوده و دلسوز هیچ قوم و ملتی نبوده‌اند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: برای نمونه عرض می‌کنم؛ اوبامای دموکرات بعد از پیروزی به قاهره آمد و در یکی از مساجد قاهره حاضر شد و گفت: ای مردم من آفریقایی و اصالتاً مسلمان هستم و نام جدم حسین است و جده‌اش همان سال به حج رفت و برایش تبلیغات کردند. تاریخ شاهد است حزب وی بود که قسمتی از داعش را سازمان‌دهی کرد تا مردمان آزاده و بهار عربی را به نام سرکوب تروریست سرکوب کنند و او بود که در کنار غربی‌ها برجام را علیه ما تنظیم و یکی از افتخاراتش را ترور بن‌لادن و به دریا انداختن جسد وی اعلام کرد.

 

وی گفت: بعد از اوباما ترامپ از حزب جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور آمریکا شد. او از برجام کنار کشید و از جامعۀ غربی جدا شد و فشار و ظلم را بر مردم و دولت ما تشدید و ادعای حاکمیت بر دنیا را مطرح نمود و مردم ما را ازنظر معیشت به‌جایی رساند گوجه از ۲ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان، دلار از ۸ هزار تومان به ۳۲ هزار تومان، گوشت از ۴۰ هزار تومان به ۱۳۰ هزار تومان و برنج هندی که زمانی خریداری نداشت به ۲۳۰ هزار تومان رسیده است. وی در تبلیغات انتخاباتی خود یکی از افتخاراتش را ترور پاسدار مخلص و شجیع، شهید حاج قاسم سلیمانی می‌داند و تبلیغ می‌کند.

 

ماموستا قادری گفت: پس به نظر بنده پیروزی هر یک از این‌ها برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است. یکی به‌آرامی و حیله و دیگری با زور و بی‌منطق به راه خود ادامه می‌دهند. راه درست برای ما این است باید خودمان به فکر ملت و مملکت و انقلاب و دین و معیشت مردم باشیم و شعار اوایل انقلاب که می‌گفتیم لا شرقیه و لاغربیه را مجدداً احیا کنیم. این‌ها همه چین و روسیه و انگلیس و فرانسه و در رأس آمریکا در حقیقت دلسوز و حامی ما نیستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد