امام جمعه روانسر در پاسخ به اهانت رییس جمهور فرانسه:

هراس دشمنان در اروپا، افزایش شمار مسلمانان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298880|23:22 - 1399/08/08
نسخه چاپی
هراس دشمنان در اروپا، افزایش شمار مسلمانان است
امام جمعه روانسر گفت: هراس آنها ، این است که تعداد مسلمانان در اروپا روز به روز زیاد می شود به طوری که در سالهای گذشته مسلمانان در اقلیت بودند و اما اکنون ۱۲ و نیم درصد ملت فرانسه را مسسلمانان تشکیل می دهند .

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به اهانت رییس جمهوری فرانسه به مقدسات مسلمانان اظهار داشت: اهانت رییس جمهوری فرانسه و حمایت وی از توهین به پیامبر با نام آزادی بیان، ازار و اذیت رساندن به مسلمانان است.

 

ماموستا سید محمد محمدی افزود: این نه ازادی است و نه رعایت حقوق بشر، بلکه نقض حقوق بشر و آن را محکوم می کنیم ، چرا که احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.

 

وی گفت: اما خوشحالیم که هراس آنها ، این است که تعداد مسلمانان در اروپا روز به روز زیاد می شود به طوری که در سالهای گذشته مسلمانان در اقلیت بودند و اما اکنون ۱۲ و نیم درصد ملت فرانسه را مسسلمانان تشکیل می دهند .

 

امام جمعه روانسر گفت: قران وعده داده است که مسلمانان، پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در می آورند و پیامبر هم می فرماید که هیچ نقطه ای در سرزمین نیست که اسلام در آن نرود.

 

وی در پایان گفت: این اهانت دشمنان به مقدسات مسلمانان به این نخواهد بود که مسلمانان خار و یا لکه دار شوند ، بلکه همه آن پستی و خار و ذلت برای مدعیان دروغین حقوق بشر است و پیامبر با این اهانت ها پایین نمی آید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد