فرماندار ثلاث باباجانی خبر داد:

آغاز واردات کالا از مرز شیخ صله ثلاث باباجانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298862|22:40 - 1399/08/04
نسخه چاپی
آغاز واردات کالا از مرز شیخ صله ثلاث باباجانی
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: واردات کالا از مرز شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی به صورت رسمی و با استفاده از کارت الکترونیکی مرزنشینان آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: واردات کالا از مرز شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی به صورت رسمی و با استفاده از کارت الکترونیکی مرزنشینان آغاز شده است.

 

شکری افزود: واردات کالا بر اساس تصمیمات دولت است و تلاشی که جناب استاندار انجام داده اند واردات کالا هم اکنون امکان پذیر است و بازاریان و تجار بدون محدودیت می توانند در سامانه تجارت ثبت نام و کالا خریداری کنند .

 

وی گفت: مزایای آن هم به مرزنشینان و تا شعاع ۲۰ کیلومتر خواهد رسید.

 

وی ادامه داد:حدود ۷۰۰ هزار تومان سود به هر خانواری خواهد رسید و هیچ محدودیتی برای کسانی که کار تجارت و بازرگانی انجام می دهند ندارد و می توانند ۱۲۰ قلم کالا در کشورهای مختلف خریداری و وارد بازار و نهایتا ترخیص دهند که نفع ان هم برای مردم خواهد بود.

 

شکری تصریح کرد: ۷ هزار و ۵۰۰ کارت دارنده کارت فعال در شهرستان می توانند از مزایای واردات استفاده نمایند و کسانی که محل سکونت آنها تا شعاع ۲۰ کیلومتر از این طرح از قلم افتاده اند  پیگیر ثبت نام شوند و افزایش این آمار هم با تایید شورا و دهیار مانعی ندارد.

 

وی تصریح کرد: مرحله اول این واردات انجام شده است و ان شاالله بتوانیم این بازار شیخ صله و بازارهای دیگر اورامانات را گسترش دهیم و کسانی که در اورامانات در بازار اقتصادی هستند با مرزنشینان همراهی داشته باشند تا این بازارها را رونق داده و نفع آن هم به مردم برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد