مرز نشینان تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298856|20:05 - 1399/08/03
نسخه چاپی
مرز نشینان تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند
بخشدار مرکزی پاوه گفت: مضافا به اهالی روستا و صاحبان کارت های فعال اعلام می کنیم تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی و ساماندهی امور کارت های خود را تحویل تجار ندهند.

به گزارشهزار ماسوله، بخشدار مرکزی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما خطاب به دهیاران شهرستان اظهار داشت: در خصوص تهیه لیست مرزنشینان جامانده، در دوره قبل مبادلات مرزی افراد شاغل و حقوق بگیر ساکن روستا حذف شده اند و اکثر افراد جامانده کنونی که باید توسط دهیاران محترم تهیه شود شامل این قشر می باشند.

 

ریوگار نصری افزود: هرچند که خانوارهای جدید نیز مشمول لیست خواهند بود،لذا جهت جلوگیری از مراجعه غیر ضروری اهالی به دهیاری شماره تلفن گویا02141756888 را از طریق کانالهای داخلی بگیرند .

 

وی گفت: در ضمن فایل اکسل لیست قبلی که در سامانه مرزنشینان ثبت شده اند در بخشداری موجود می باشد و دهیاران در صورت تمایل از روز دوشنبه می توانند فایل مربوط به روستای خود را از فرمانداری دریافت نمایند.

 

وی ادامه داد: مضافا به اهالی روستا و صاحبان کارت های فعال اعلام می کنیم تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی و ساماندهی امور کارت های خود را تحویل تجار ندهند.

 

وی اضافه کرد: برابر مقررات مبادلات مرزی ساکنین شهر پاوه مشمول مقررات واردات از طریق کارت الکترونیکی مرز نشینان نمی باشند لذا خواهشمند است ساکنین شهر پاوه از مراجعه به فرمانداری ، بخشداری مرکزی ، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها به این منظور جداً خودداری نمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد