فرماندار جوانرود خبر داد:

اعمال محدودیت های شدید در شهرستان در مقابله با شیوع کرونا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298852|17:44 - 1399/08/03
نسخه چاپی
اعمال محدودیت های شدید در شهرستان در مقابله با شیوع کرونا
فرماندار شهرستان اظهار داشت: با افزایش آمار کرونا در این شهرستان مجبور هستیم که بیش از گذشته هشدارهای جدی را به مردم داده و محدودیت های شدیدی را اعمال کنیم.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان جوانرود در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار داشت: با افزایش آمار کرونا در این شهرستان مجبور هستیم که بیش از گذشته هشدارهای جدی را به مردم داده و محدودیت های شدیدی را اعمال کنیم.

 

رستگار یوسفی افزود: هم اکنون حدود ۲۰ نفر در بیمارستان شهرستان بستری هستند و از دیروز تاکنون نیز متاسفانه سه نفر از همشهریانمان بدلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

وی گفت: این شهرستان با توجه به مرکزیت دیگر شهرستان های اطراف خواه ناخواه شاهد تردد مردم به این شهرستان خواهیم بود که محدودیت های خاصی را در شهرستان اعمال می کنیم.

 

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد در مسیرهای پر تردد از ساعتهای ۹ صبح ، تعطیلی مغازه ها از ساعت ۲۰ هر روز ، ساماندهی  دست فروشان ، استفاده از ماسک برای رانندگان حمل و نقل درون شهری ، تعطیلی کل اماکن ورزشی و پلمپ ۵ واحد صنفی از اقدامات و محدودیت هایی است که از امروز انجام داده و تشدید خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی های لازم هم برای مردم رسانه شده است اما متاسفانه برخی از مردم ابین بیماری را برای همسایه می بینند.

 

یوسفی گفت: تنها راه مقابله و مبارزه با این بیماری خطرناک رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شستشوی مرتب دستهاست.

 

وی در پایان گفت: اعمال محدودیت در شهرستان باعث می شود از شیوع بیماری بکاهد به طوری که حتی اگر بانکهای سطح شهر هم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند مشمول تذکر و هشدار خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد