افزایش صادرات کالاهای مختلف از مرز شوشمی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298850|17:17 - 1399/08/03
نسخه چاپی
 افزایش صادرات کالاهای مختلف از مرز شوشمی
فرماندار پاوه اظهار داشت: به منظور افزایش تبادلات مرزی زیر ساختها در مرز شوشمی آماده گردیده و تجهیزاتی که در ادامه ی روند افزایش مبادلات لازم باشند فراهم می گردند و در همین راستا صادرات کالاهای مختلف از مرز شوشمی نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در بازدید مشترک با فرمانده هنگ مرزی پاوه از مرز شوشمی در سخنانی اظهار داشت: به منظور افزایش تبادلات مرزی زیر ساختها در مرز شوشمی آماده گردیده و تجهیزاتی که در ادامه ی روند افزایش مبادلات لازم باشند فراهم می گردند .

 

ایده پور افزود: تجار پاوه وارد کار مبادلات مرزی قانونی  شوند.

 

وی گفت: با افزایش مبادلات مرزی تحریم های گسترده ی آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز شکننده تر میشوند .

 

فرماندار پاوه ادامه داد: رفع عطش از بازار عراق و سایر کشورهای همجوار حق ایران و به ویژه مردمان سخت کوش مرزنشین است . ما کمترین تاجر و بازرگان را در شهرهای نودشه و نوسود داریم لازم است فعالین اقتصادی و جوانان این شهرها وارد عرصه ی مبادلات مرزی در شوشمی شوند جهت انجام این امر این فعالین ابتدا به فرمانداری مراجعه نمایند .

 

 وی اضافه کرد: نواقص و کاستیهایی که در مبادلات مرزی یا در خصوص کارتهای الکترونیکی وجود دارند یا بعداً معلوم خواهند شد طی هفته های آینده بر طرف خواهند شد شهروندان و تجار از طریق سامانه های اعلام شده فعالیت خود را آغاز نمایند و تعلل ننمایند.

 

سرهنگ سراب خشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه نیز در گزارشی بدر خصوص مرز ایران با عراق ( اقلیم کردستان ) در شهرستان پاوه گفت: نیروهای مرزبانی چشمان بیدار نظام اسلامی هستند.

 

وی افزود: تسلط کاملی بر مرزها داریم و رصد وضعیت مرزها توسط نیروهای هنگ مرزی در وضعیت بسیار مناسبی است .

 

وی گفت: مرزنشینان منطقه تعامل مناسب و سازنده ایی با نیروهای مرزبان دارند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد