فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیامی هفته نیروی انتظامی و تربیت بدنی را تبریک گفت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298830|22:27 - 1399/07/29
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیامی هفته نیروی انتظامی و تربیت بدنی را تبریک گفت
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیامی هفته نیروی انتظامی و تربیت بدنی را تبریک گفت در ذیل متن پیام خواهد آمد

به گزارشهزار ماسوله، 

متن پیام چنین است:


امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری و مصادف با اربعین حسینی(ع) و آغاز ماه ربیع الاول شده است فرصتی یک هفته ای را پدید آورد تا از زحمات این عزیزان و جان بر کفان که با اقتدار و صلابت در برابر اخلالگران و متخلفان نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبند تا اعتماد، آرامش و عدالت را برای مردم به ارمغان بیاورند. تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

 امروزه برکسی پوشیده نیست که برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور مرهون تلاشها و زحمات پاک و مخلصانه جان برکفان نیروی انتظامی است.

همچنین این هفته هم مصادف با هفته تربیت بدنی است که  به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرارسیدن این هفته را نیز با شعار «ایران همدل، ایران فعال» به  جامعه ورزشی شهرستان مسیولان و کارکنان تربیت بدنی و ورزش دوستان تبریک عرض می کنم.


امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

سرهنگ سلطان قلی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد