فرماندار پاوه:

بخشداری نوسود در خصوص تجهیز گمرک بازارچه ی مرزی تلاش کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298828|18:46 - 1399/07/28
نسخه چاپی
بخشداری نوسود در خصوص تجهیز گمرک بازارچه ی مرزی تلاش کند
فرماندار پاوه گفت: لازم است بخشداری نوسود در خصوص تجهیز گمرک بازارچه ی مرزی به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری از طرق ممکن و هم چنین ساماندهی این بازارچه از طریق ادارات دیگر فعالیت جد نماید .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در بازدید از بخشداری نوسود اظهار کرد: بخشداری ها در بخش ها ناظر بر امور بوده و ساختاری حاکمیتی دارند .

 

وی گفت: تمامی ادارات موظف به جوابگویی به بخشداریها می باشند.

 

وی ادامه داد: بخشداری های مرزی از حساسیت ویژه ایی برخوردار هستند و علاوه بر نظارت بر امور بخش باید  تحولات در آن سوی مرزها را نیز رصد نمایند .

 

وی گفت: رضایتمندی مرزنشینان یکی از فاکتورهایی است که باید بخشداریها به آن حساس بوده ادارات را به این سمت و سو راهنمایی نمایند

 

وی در پایان گفت: لازم است بخشداری نوسود در خصوص تجهیز گمرک بازارچه ی مرزی به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری از طرق ممکن و هم چنین ساماندهی این بازارچه از طریق ادارات دیگر فعالیت جد نماید .

 

همچنین فرماندار پاوه از پروژه ی گاز رسانی به منازل شهروندان نودشه بازدید کرد در این بازدید مهندس خدادادی مدیر پروژه های گازرسانی در منطقه ی اورامانات ضمن ارائه ی گزارشی از روند اجرای پروژه گفت :هم اکنون سه اکیپ پیمانکاری در داخل شهر در حال اجرای پروژه و علمک گذاری هستند و به ترتیب امر گاز رسانی با روندی مناسب در محلات مختلف شهر نودشه در حال اجرا می باشد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد