دکتر آرش لهونی:

شهرستان های ما در وضعیت قرمز قرار دارند/لزوم حمایت خاص از جانب دولت برای برخی از مشاغل

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298799|13:46 - 1399/07/19
نسخه چاپی
شهرستان های ما در وضعیت قرمز قرار دارند/لزوم حمایت خاص از جانب دولت برای برخی از مشاغل
نماینده مردم اورامانات با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما آمار مبتلایان کرونا بیشتر خواهد شد گفت: در طرف مقابل ما معیشت مردم را داریم که بعضی از مشاغل ممکن است تعطیل شوند که باید زندگی آنها هم تامین و حمایت خاص از جانب دولت قرار بگیرند.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در طول چند ماه گذشته پیگیری زیادی به عمل آمد تا بتوانیم با شیوع بیماری کرونا مقابله و محدودیت هایی را به عمل آوریم.

 

آرش لهونی افزود: با افزایش آمار کرونا در این شرایط به هیچ وجه تجمع در اماکن عمومی به صلاح نیست چرا که منطقه ما نیز از دیگر مناطق کشور کمتر آلوده نیست و اکثر شهرستان های ما در حالت قرمز قرار دارند.

 

وی گفت: فرهنگ سازی از مولفه های اصلی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است که مردم ما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چه بسا اعمال محدودیت هایی همچون جریمه کردن که در قانون تعریف نشده است به صلاح نخواهد بود.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: اما در سطح ملی می توان تدابیر سختگیرانه تر و با پشتوانه قانونی اعمال کرد.

 

وی با بیان اینکه ستاد کرونا باید متناسب با شرابط منطقه تصمیم بگیرد اضافه کرد: من شخصا موافق بازگشایی مدارس نبودم و موضع خود را هم با تذکر به وزیر آموزش و پرورش اعلام کردم اما چون مصوبه ستاد مقابله با کرونای کشوری بود اجرایی شد.

 

لهونی با اشاره به اینکه هرنوع تجمعی در اماکن عمومی نباید صورت بگیرد و مردم باید کاملا رعایت کنند گفت: از مردم درخواست دارم که با توجه به آنکه چندین ماه است که درگیر با این کرونا هستند تمام پرونکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند .

 

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما آمار مبتلایان کرونا بیشتر خواهد شد گفت: در طرف مقابل ما معیشت مردم را داریم که بعضی از مشاغل ممکن است تعطیل شوند که باید زندگی آنها هم تامین و حمایت خاص از جانب دولت قرار بگیرند.

 

وی در پایان گفت: ستاد کرونای شهرستان باید به صورت مستمر جلسه برگزار کنند و مرتبا اوضاع را بررسی و تصمیمات لازمه را بگیرند و من هم شخصا آماده هرنوع همکاری از تصمیمات ستاد کرونای منطقه و حتی کشور خواهم بود و بی تفاوت به موضوع نیستم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد