وضعیت نابه سامان پارک کویمکال پاوه و نارضایتی شهروندان/ پارک کویمکال پاوه فضای فراموش شده شهری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298794|09:35 - 1399/07/15
نسخه چاپی
وضعیت نابه سامان پارک کویمکال پاوه و نارضایتی شهروندان/ پارک کویمکال پاوه فضای فراموش شده شهری
نبود روشنایی و امکانات مناسب در پارک تفریحی شهید کاظمی پاوه باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

به گزارشهزار ماسوله، با گذشت چند دهه از یدک کشیدن شهرستان پاوه با نام فرمانداری تنها پارک تفریحی پاوه در نبود نظارت و رسیدگی به آن امروز هیچ خانواده ای از این مکان در گذران اوقات فراغت خود استفاده نمی کنند و علاوه بر آن منظره بسیار تاسف باری را به وجود آورده است.

 

عدم پاکسازی محوطه نبود سیستم روشنایی و دستگاههای خراب و شکسته این پارک تنها بخشی از مشکلات آن می باشد که در این باره یکی از شهروند خبرنگار ما با ابزار تاسف از این وضعیت به خبرنگار هزارماسوله گفت: ما که برای تفریح و گذران اوقات فراغت بچه هایمان به این پارک می آییم از مسئولان محترم شهرداری خواهانیم که برای پاک سازی و نظافت این محوطه کاری انجام دهند.

 

وی تفزود: هر کسی که این وضعیت اسف بار را می بیند تنها چیزی که به فکرش خطور می کند نبود مدیریت صحیح در سطح شهر است.

یکی دیگر از شهروندان حاضر در این پارک به ما می گفت: مدیران شهری این به اصطلاح پارک را به حال خود رها کرده اند و در نبود نظارت و رسیدگی باعث ایجاد مشکلاتی در آن شده است.

وی می گفت: سیستم روشنایی خوبی ندارد و این در حالی است که بدلیل بدهی برق قسمتی از پارک را قطع کرده اند که امکان گذران اوقات در شب فراهم نیست.

 

وی افزود: برخی از ادوات و وسایل تفریح این پارک هم دچار شکستگی شده است و همین امر هم باعث شده است که بچه ها نتوانند از این امکانات استفاده کنند چه بسا خطرات جانی آنها را تهدید می کند.

 

سیم های لخت در آلاچیق و محل استراحت مسافران و همشهریان، عدم پاکسازی محوطه پارک ، نبود سیستم روشنایی در بخشی از پارک بدلیل عدم پرداخت هزینه برق و در بخشی دیگر بدلیل شکستگی لامپ ها، شکستگی برخی از وسایل و ادوات تفریج بچه ها، نبود مایع دستشویی و عدم رسیدگی به این پارک از مواردی است که باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

 

امیدواریم که شهرداری توجه بیشتری را به این پارک داشته باشند بلکه همچون گذشته محلی امن برای استراحت و گذران اوقات فراغت خانواده ها باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد