حضور نماینده پاوه و اورامانات به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298793|08:31 - 1399/07/15
نسخه چاپی
حضور نماینده پاوه و اورامانات به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر نوسود
دکتر لهونی نماینده‌ مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در شهر نوسود از زمین فوتبال این شهر بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، در این بازدید که جهانبانی بخشدار نوسود، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و هیأت همراه، اعضای شورای اسلامی شهر نوسود، و... حضور داشتند اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بیان مشکلات و کمبودها در زمینه‌ی ورزش شهر نوسود، خواستار پیگیری مشکلات و تجهیز سالن های ورزشی و همچنین چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر نوسود شدند.

 

دانا اژند عضو شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه چندین مرحله و طی چندین دیدار، با مسئولین پیگیر مشکلات ورزشی شهر نوسود شده‌اند، تجهیز سالن های ورزشی و زمین چمن مصنوعی را حداقل خواسته‌ جوانان شهر نوسود دانسته و افزود: شهر نوسود با داشتن جوانانی مستعد و کوشا در عرصه‌ی ورزش علی رغم تمامی کاستی ها و کمبودها در برخی از رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان و گاهاً استان سرآمد بوده و می طلبد که  مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نگاهی خاص به این شهر داشته و در تجهیز فضاهای ورزشی  اقدام نمایند که در پاسخ  به این خواسته مهندس رحیمی  قول تجیهز سالن های ورزشی شهر نوسود را ایراد  نمودند.

 

لقمان نادری دیگر عضو شورای اسلامی، ضمن بیان سابقه‌ ورزشی و کسب مقام های ورزشکاران شهر نوسود در مسابقات ورزشی متعدد، نتایج خوب و عالی  تیم های ورزشی شهر نوسود در سطح شهرستان، استان و حتی کشوری، خواستار پیگیری جدی و اهتمام در احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد شهری با ابعاد ۹۰×۶۰ شدند که در پاسخ ایشان جناب آقای مهندس رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، قول مساعد دادندکه این مهم با همیاری و پیگیری های دکتر لهونی نماینده‌ محترم و پس از طی مراحل اداری، به انجام خواهد رسید.

 

در حاشیه‌ این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، بابیان مشکلات شهر نوسود نظیر نامناسب بودن تجهیزات پزشکی بهداری نوسود، کمبود آمبولانس، مشکل گازرسانی به شهر نوسود، جاده‌ مواصلاتی شهر نوسود به پاوه، مشکلات مرز شوشمی و... خواستار پیگیری های بیشتر نماینده‌ محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد