شهرواندان هوشیار باشند/فریب کلاهبرداران با وعده زمین های مشاعی ارزان در خراسان رضوی را نخورند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298770|19:09 - 1399/07/03
نسخه چاپی
شهرواندان هوشیار باشند/فریب کلاهبرداران با وعده زمین های مشاعی ارزان در خراسان رضوی را نخورند
تعدادی از افراد فرصت طلب وکلاهبردار با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم ، بدون اینکه زمینی وجود خارجی داشته باشد. مبادرت به فروش زمین‌هایی به قیمت ارزان، تحت کاربری مسکونی کرده‌اند.

به گزارشهزار ماسوله، براساس منابع موثق و اخبار واصله، چندی است که کلاهبرداران با فریب مردم و شهروندان، زمین هایی از حومه مشهد(خراسان رضوی) را به عنوان زمین های مشاعی واگذار و در ازای آن مبالغ کمی را دریافت کرده اند.

 

این منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: تعدادی از افراد فرصت طلب وکلاهبردار با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم ، بدون اینکه زمینی وجود خارجی داشته باشد. مبادرت به فروش زمین‌هایی به قیمت ارزان، تحت کاربری مسکونی کرده‌اند.

 

شهروندان عزیز آگاه باشید. در هنگام معاملات ضمن روئیت مورد معامله و اسناد مالکیت فروشنده ،  اخذ استعلامات قانونی را در اولویت قرار دهند. و نیز مالکیت مالک را از اداره ثبت اسناد و املاک بصورت کتبی استعلام کنند.

 

حتی باید در معاملات دقت داشته باشند که تنها به صرف ارائه سند، حتی سند رسمی از سوی فروشنده اعتماد نکنند و اخذ استعلام را در اولویت قرار دهند.

 

شهروندان مطمئن باشید هیچ شخصی از منافع خود نمیگذرد. و اموال خود را  قیمت فاحشی کمتر از قیمت بازار نمی فروشد. در صورت مشاهده چنین موردی شک نکنید که ریگی به کفش دارد.ضمنا" در خصوص زمین باید توجه داشته باشند با توجه به آنکه در مال مشاعی شرکاء در جزء جزء آن شریک هستند  قبل از هر گونه توافق  فروشنده با شرکاء به صورت رسمی به تفکیک از سوی اداره ثبت اسناد اقدام نمایند و تحت هیچ شرایطی اراضی تفکیک شده عادی را خریداری نکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد