دهیار روستای شرکان:

روستای شرکان آماده ورود بازرسان یونسکو جهت ثبت جهانی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298765|20:53 - 1399/07/02
نسخه چاپی
روستای شرکان آماده ورود بازرسان یونسکو جهت ثبت جهانی است
دهیار روستای شرکان پاوه گفت: روستای شرکان آماده ورود بازرسان یونسکو جهت ثبت جهانی است.

به گزارشهزار ماسوله، روزگار عارفی به خبرنگار ما گفت: باتوجه به اینکه پرونده ثبت جهانی اورامانات در حال بررسی و به روزهای حساس و سرنوشت ساز نزدیک شده است روستای شرکان، همانند بهشت گمشده ای آمادگی ثبت جهانی را دارد.

 

وی گفت: با تمهیدات به عمل آمده در این روستا و رعایت آیتم های مورد نیاز، انشالله مورد تایید بازرسان سازمان یونسکو قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: با همکاری مردم و ارگان ها از دو هفته پیش کار آماده سازی و تمیز کاری و نظافت و رنگ آمیزی روستا شروع شده و از هم اکنون روستا بطور کامل آماده ورود بازرسان سازمان یونسکو است.

 

عارفی با اشاره به بازدید چند روز پیش مدیرکل محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیر پایگاه ثبت جهانی اورامانات از روستای شرکان گفت: ندیر کل محترم میراث فرهنگی استان از روستای شرکان بعنوان اولین روستایی که شرایط لازم را برای جلب توجه و جلب رضایت بازرسان سازمان یونسکو را دارد یاد کردند.

 

دهیار روستای شرکان اضافه کرد: انشالله بدون هیچ مشکلی وارد سطح جهانی خواهیم شد در پایان از همه کسانی که از شهرستان پاوه و کرمانشاه و سایر شهرهای دیگر کمک حال مردم روستا بودند نهایت تشکر  را دارم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد