زنگ مقاومت در پاوه به صدا در آمد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298761|21:38 - 1399/07/01
نسخه چاپی
زنگ مقاومت در پاوه به صدا در آمد
صبح امروز زنگ مقاومت در مدرسه نمونه دولتی اورامان پاوه به صدا درآمد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در مراسم زنگ مقاومت که در مدرسه نمونه دولتی اورامان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در سخنانی اظهار داشت:  یک زمانی جوانان ما برای دفاع از مملکت اسلحه برداشتند اما امروز صورت خود را تغییر داده و از درس خواندن دانش اموزان شروع می شود به طوری که امروز اسلحه  دانش اموزان قلم انان است.

 

سلطان قلی افزود: نگذاریم با این بیماری منحوس قلم و کتاب به زمین بیافتد.

 

وی گفت: دشمن آدمها در طول تاریخ، جهل و نادانی بوده است و معلم و علمایان در هر دوره ای مثل جراغی بوده اند که روشنایی به زندگی ما داده اند.

 

وی ادامه داد: در چهار دهه گذشته با وجود درگیری های داخلی و ترور ناجوانمردانه مجاهدین خلق با ۱۷ هزار شهید ترور، کشور همسایه یک جنگ نیابتی را با ما اعاز کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: ایات زیادی را در رابطه با دفاع داریم و کسی که در راه دفاع کشته شود  قطعا بدون اجر نخواهد بود و آب و خاک هم بعد از دین از همه چیز واجب تر است و خداوند جبهه خود را با صالحان تقویت کرده است.

 

وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس در جبهه صالحان و پیغمبران قرار می گیریم افزود: به خاطر یاری دین خداوند است که مقدس است و هرکسی هم در این راه کشته شود شهید است.

 

سلطان قلی خطاب به دانش آموزان گفت: مجاهدت شما همین قلم و کتابی است که در دست شماست،

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) گفت: ارزش قلمی که در دست علما است از شهدا بالاتر است و بهترین دفاع امروز برای دانش اموز درس خواندن است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: از هرجنبه ای به دفاع مقدس نگاه کنیم خیراتی برای ما داشته است و شاید پیشرفت موشکی که امروز داریم نتیجه ۸ سال دفاع مقدس و شهدایی مثل شهید سردار سلیمانی است.

 

فرمانده ناحیه پاوه گفت: امروز تنها چیزی که دانش اموزان می توانند به عنوان ارق ملی به آن اشاره کنند همین هشت سال دفاع مقدس است.

 

سعدی فتاحی سرپرست آموزش و پرورش پاوه نیز در ابتدای مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: امیدواریم شاگردانی تربیت کنیم که همچون دوران هشت سال دفاع مقدس مجاهدانه در برابر دشمن ایستادگی کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد