فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

دفاع مقدس،نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298751|09:48 - 1399/06/31
نسخه چاپی
دفاع مقدس،نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است
سرهنگ سلطان قلی گفت: دفاع مقدس،نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریها ی آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس،یادآور افتخارات ،شهامت ها ،رشادت ها وشهادت ها است.یادآورمردانی است که مردانگی آفریدند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: دفاع مقدس،نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریها ی آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند.

 

وی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی از جان خود برابر قدرت‌های مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ادامه داد: بی تردید رهبری داهیانه امام راحل در آن مقطع حساس، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و جوانان کشور با از خودگذشتگی نشان دادند که سرنوشت یک ملت به دست همان ملت نوشته خواهد شد.

 

وی افزود: امروز نیز ضرورت دارد قشر جوان که در سنگر علم و دانش فعال است به خوبی با ماهیت جنگ تحمیلی و نقشه‌های بدخواهان این ملت آشنا باشد تا بتواند درمسیر ارتقای دانش خود تلاش کند.

 

سرهنگ سلطان قلی در پایان گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم خاصه شهید حاج قاسم سلیمانی، 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم فهیم شهرستان پاوه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد