فرماندار پاوه:ثبت جهانی اورامان گردشگران بسیاری را در سطح بین المللی به سوی منطقه گسیل می دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298735|16:15 - 1399/06/24
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:ثبت جهانی اورامان گردشگران بسیاری را در سطح بین المللی به سوی منطقه گسیل می دارد
فرماندار پاوه در کارگروه رفع موانع ثبت جهانی اورامانات گفت: ثبت جهانی اورامان رخداد بسیار مهمی است که گردشگران بسیاری را در سطح بین المللی به سوی منطقه گسیل می دارد

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در کارگروه رفع موانع ثبت جهانی اورامانات در پاوه با حضور شورای اداری شهرستان اظهار داشت:روستاهای هدف گردشگری که در شرف ثبت جهانی هستند علاوه بر داشتن ظرفیت های مختلف فرهنگی و گردشگری دارای ظرفیتهای بسیار خوب معنوی نیز می باشند .

 

ایده پور افزود: دهیار روستای شرکان با کمترین امکانات و با ایجاد موزه ی ابزارآلات مختلف مورد استفاده مردمان منطقه در ازمنه های دور فرهنگ دیرینه ی غرب کشور را به همگان یاد آور شده است .

 

وی گفت: همه کمک کنیم پیشنیازهای موضوع ثبت جهانی روستاهای شرکان ، هجیج و نجار را آماده کنیم کسی منتظر دستور العمل نباشد .

 

فرماندار پاوه ادامه داد: ثبت جهانی اورامان رخداد بسیار مهم و تاثیر گذاری در آینده است که می تواند گردشگران بسیاری را در سطح بین المللی به سوی منطقه گسیل دارد .

 

وی اضافه کرد: لازم است در مسیر  و داخل روستاهای هدف بازدید کارشناسان یونسکو ناهنجاریهای بصری رفع گردند .

 

وی  افزود: مدیران دستگاههای اجرایی آب ، برق ، مخابرات ، راهداری و بنیاد مسکن و دهیاران و شوراهای روستاها و کارشناسان میراث فرهنگی  سریعاً جهت رفع ضعفهای ساختاری مربوط به شرح وظایف ادارات خود را در این روستاها سریعاً اقدام نمایند .

 

ایده پور در پایان گفت: اینجانب خود حاضرم جهت نظافت روستاها با همراهی اهالی خوب این روستاها شرکت نمایم همه باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند بخصوص اهالی این روستاها باید تلاش زیادی در این روزها برای نظافت و پاکیزگی مضاعف روستای های خود داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد