رزمایش دفاع زیستی در روانسر برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298729|11:32 - 1399/06/23
نسخه چاپی
رزمایش دفاع زیستی در روانسر برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه روانسر از برگزاری رزمایش دفاع زیستی بسیجیان سپاه ناحیه این شهرستان با همکاری هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، 

سرهنگ «محمدرضا الفتی» روز پنجشنبه در آیین برگزاری این رزمایش افزود: رزمایش دفاع زیستی در واقع نوعی تمرین و کسب آمادگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و بهداشتی برای مقابله با بیماری‌های واگیر از جمله ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه در این رزمایش تمام اقداماتی که در یک محیط واقعی مانند اورژانس، مراکز درمانی، نقاهتگاه و سایر بخش‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در این مرحله اولویت بر روی ضدعفونی و گندزدایی مدارس و مساجد سطح شهرهای روانسر و شاهو است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: همزمان با اقدامات گندزدایی، نیروهای شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی با تشکیل تیم‌های غربالگری در سطح محله‌های محروم اقدام به غربالگری خانه به خانه می‌کنند.

سرهنگ الفتی گفت: نیروهای هلال احمر نیز با حضور در مدارس و برگزاری کلاس‌های توجیهی در خصوص بیماری کرونا برای دانش‌آموزان و ایجاد پست امدادی و کنترل فشار خون و تب‌سنجی شهروندان در این رزمایش مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان روانسر ادامه داد: سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده و تا به امروز در کمک‌رسانی به مردم شهرستان پای کار بوده و راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، ایجاد نقاهتگاه، توزیع بسته‌های بهداشتی و سه هزار بسته معیشتی از جمله این اقدامات است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد