مخازن و لوله‌های آب روستای شیخ صله شست‌وشو و کلرزنی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298726|12:07 - 1399/06/22
نسخه چاپی
مخازن و لوله‌های آب روستای شیخ صله شست‌وشو و کلرزنی شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از شست‌وشو و کلرزنی مخازن و لوله‌های آب روستای «شیخ صله» از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی خبر داد و گفت: که به مردم تاکید کرده‌ایم از آب لوله‌کشی فعلی تا زمان تایید نتیجه آزمایش‌های جدید برای آشامیدن، فقط برای استحمام و شست‌وشو استفاده کنند.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر ابراهیم شکیبا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع بیماران مسموم شده روستای شیخ صله بر اثر استفاده از آب آلوده را  حدود ۳۴۰ نفر اعلام کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه اکثر این افراد به صورت سرپایی درمان و کمتر از ۵۰ نفر نیز در بیمارستان های جوانرود، ثلاث و کرمانشاه بستری شده اند و هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه  از افزایش بیماران بستری شده کرونایی در استان خبر داد و گفت: طی ۲ تا سه هفته گذشته شاهد افزایش بیماران بستری شده  از ۱۸۰ به ۲۸۰ نفر هستیم.

 

شکیبا، علت افزایش بیماران بستری شده کرونایی را مسافرت، تجمعات و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی دانست و افزود: متاسفانه کرونا برای بسیاری از مردم عادی شده و کمتر رعایت می کنند.

 

طبق آمار رسمی متاسفانه مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۴۶ نفر است.

 

همچنین در مجموع از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۱۱ هزار و ۴۳۵ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند که ۱۰ هزار و ۶۰۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد