۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298722|21:48 - 1399/06/20
نسخه چاپی
۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، آرایشی - بهداشتی و سیگار در شهرستان پاوه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، سردار «یحیی الهی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه حین مراقبت از مرزهای استان به گروهی از قاچاقچیان برخورد کردند و موفق شدند با حضور به موقع خود آنها را در ورود به کشور ناکام بگذارند.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی در عملیات خود موفق شدند ۵۱۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار، ۶۶ دستگاه انواع لوازم خانگی نظیر تلویزیون، جاروبرقی، آبمیوه گیری، ۱۸۲ دست پوشاک و ۳۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی - بهداشتی را کشف کنند.

سردار الهی ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال ذکر کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به شناسایی قاچاقچیان متواری، گفت: اقدام لازم برای دستگیری آنها در حال انجام است.

وی در پایان گفت: نیروهای مرزبانی شبانه روز در حال مراقبت از مررزهای استان و کششور هستند و به قاچاقچیان و متجاوزانی که بخواهند ناامنی ایجاد کنند قاطعانه برخورد می کنند.

شهرستان مرزی پاوه در ۱۱۲ کیلومتری کرمانشاه و ۴۵ کیلومتری نقطه صفر مرزی قرار دارد و طبق آخرین سرشماری بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد