برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاونت پشتیبانی و و برنامه ریزی نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298719|17:03 - 1399/06/19
نسخه چاپی
برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاونت پشتیبانی و و برنامه ریزی نوسود
جلسه تودیع و معارفه معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش منقه نوسود در سالن جلسات اداره با حضور کارکنان اداری برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در این مراسم ناصر رحمانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش نوسود معرفی و از خدمات روزگار ناصر تقدیر و تشکر شد.

 

نجیب ویسی در این جلسه گفت: تقبل پست در اداره نیاز به حس همکاری و هماهنگی و تعامل با سایر همکاران  در حوزه های مختلف را دارد .


ایشان مسئولیت ها را، امانت های الهی بر گردن انسان ها دانست و انسان هایی که از این فرصت برای خدمت به بندگان خدا بهره برده اند سعادتمند می شوند.امانت ها هم در این دنیا باعث مواخذه و سئوال  می شود در صورتی که درقبال آن بخوبی عمل نکنیم .

 

وی در ادامه به بازگشایی مدارس با توجه به وضعیت پیش آمده ویروس کرونا اشاره نمود و بیان داشت بایستی از موقعیت ها  به خوبی استفاده شود وهمکاران اداری و آموزشی چه در اداره و چه در کلاس درس درخدمت رسانی به دانش آموزان به وظیفه ی حساس خود عمل نمایند .


لازم به ذکر است آقای رحمانی از نیروی های بومی منطقه و فردی  با تجربه ، توانمند و اهل تعامل و خرد جمعی می باشد  و 2 سال بعنوان کارشناس خدمات در منطقه ثلاث و حدود یک  سال و اندی در اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در پست کارشناس خدمات و پشتیبانی و تعاون و رفاه انجام وظیفه نموده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد