فردا گازرسانی به شهر نودشه افتتاح می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298712|23:14 - 1399/06/16
نسخه چاپی
فردا گازرسانی به شهر نودشه افتتاح می شود
با حضور ایده پور فرماندار پاوه و شهبازی مدیرکل گاز استان و جمعی دیگر از مسئولین مقدمات افتتاح بهره مندی شهروندان این شهر از گاز شهری آماده شد .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شرکت گاز و پیمانکاران مربوطه گفت : جای خرسندی است که پروژه ی گاز رسانی به شهر نودشه در دولت تدبیر و امید آغاز شد و در این دولت نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 وی در ادامه افزود : شهروندان نودشه در دفاع مقدس دین خود را بصورت کاملی نسبت به نظام ادا نموده اند و این شهر می رود تا از نظر فاکتورهای رشد به خط پایان برسد اما عرصه ی توسعه از فردا آغاز می شود و امیدواریم در این پروسه نیز مردم فهیم نودشه موفق باشند.

 

وی هم چنین گفت : ان شاالله فردا گاز و بهره مندی از گاز شهری توسط شهروندان نودشه از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر نفت  و با حضور جمعی از مسئولین کشوری ، استان و شهرستان بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

ایده پور در پایان افزود : افتتاح این پروژه و بهره مندی مردم نودشه از نعمت گاز را پیشاپیش به مردم خوب نودشه تبریک می گویم و امید دارم طی چند ماه آینده همه ی شهروندان از نعمت گاز شهری بهره مند گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد