ثبت جهانی اورامانات یک فرصت طلایی برای استان کرمانشاه است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 298710|13:04 - 1399/06/15
نسخه چاپی
ثبت جهانی اورامانات یک فرصت طلایی برای استان کرمانشاه است
استاندار کرمانشاه ثبت جهانی اورامانات را یک فرصت طلایی برای استان معرفی کرد و گفت: نباید تحت هیچ شرایطی این فرصت را از دست بدهیم.

به گزارشهزار ماسوله، هوشنگ بازوند امروز شنبه در ستاد رفع موانع جهانی شدن اورامانات که در استانداری برگزار شد، ثبت جهانی اورامانات را یک فرصت طلایی برای استان معرفی کرد و اظهار داشت: نباید تحت هیچ شرایطی این فرصت را از دست بدهیم.
استاندار کرمانشاه افزود: ثبت جهانی اورامانات اقدام ماندگاری است که برای نسل های آینده به یادگار خواهد ماند.
وی خاطر نشان کرد: برای انجام اقدامات لازم در این خصوص فرمانداران نگران بودجه نباشند و از فردا به طور جدی پیگیر امورات باشند.
بازوند گفت: به این منظور کمیته ای تشکیل خواهم داد متشکل از معاون عمرانی، رئیس برنامه و بودجه، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیر کل دفتر روستایی و مدیرکل بنیاد مسکن استان و تقاضا دارم طی این ۱۵ روز که تا ورود بازرسان یونسکو فرصت هست هر دو روز یکبار جلسه‌ای تشکیل دهند و موارد و مشکلات را رصد و بررسی کنند.
وی با توجه به اهمیت این موضوع اظهار داشت: حاضرم کمیته را با مسئولیت خودم برگزار کنم.
بازوند افزود: اعتبارات را به صورت نقدی در اختیار دهیاران و بنیاد مسکن قرار خواهیم داد تا مشکلی بر سر راه این اتفاق مهم ایجاد نشود.
استاندار کرمانشاه بیان داشت: ثبت جهانی منطقه اورامانات یکی از فدیه های خوبی بود که دولت تدبیر و امید به منطقه اورامانات تقدیم کرد و امیدواریم با تلاش و کوشش به سرانجام برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد