فرماندار پاوه :

امر تحصیل و آموزش و پرورش غیر قابل توقف است / به صدا در آمدن آغاز سال تحصیلی جدید در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298706|12:32 - 1399/06/15
نسخه چاپی
امر تحصیل و آموزش و پرورش غیر قابل توقف است / به صدا در آمدن آغاز سال تحصیلی جدید در پاوه
صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید امروز پانزدهم شهریورماه در پاوه به صدا در آمد .

به گزارشهزار ماسوله، در این مراسم بهرامی سرپرست آموزش و پرورش پاوه ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانش آموزان اظهار امیدواری نمود که  معلمین و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید که دارای شرایط ویژه نیز می باشد ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی پر تلاش تر از گذشته وارد عرصه ی تدریس و تحصیل شوند .

 

سپس ایده پور فرماندار پاوه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به اولیاء مدارس ، دبیران و معلمان و دانش آموزان گفت : از طرف میهمانان بزرگوار این مراسم به ویژه جناب سرهنگ حق جویان فرمانده  محترم انتظامی پاوه ، جناب سرهنگ سلطانقلی فرماندهی محترم سپاه ناحیه ی مقاومت شهرستان و آقای دکتر ولدبیگی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان آغاز سال تحصیلی را به همه ی مربیان و دانش آموزان مدارس تبریک عرض می گویم .

 

ایده پور افزود: از طرف حاجی ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم شهرمان که به دلیل داشتن مهمان نتوانستند در این مراسم شرف حضور یابند این روز را به مربیان مدارس و دانش آموزان گرامی تبریک می گویم .

 

وی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته به دلیل کرونا سال آموزنده ایی بود هم نکات بسیار تلخی داشت و هم نکاتی شیرین گفت: ما در سال گذشته با این حقیقت تلخ مواجه شدیم که قادر به ادامه ی تدریس و تحصیل نیستیم و باید مدارس را تعطیل نماییم .

 

وی ادامه داد: امسال اما به دلیل شناخت کرونا و یافتن راهکارهای نحوه ی مقابله با آن شرایط با سال تحصیلی گذشته فرق دارد .

 

فرماندار پاوه افزود: سال گذشته آموزش و پرورش ما به دلیل شیوع کرونا آموزش بصورت مجازی را تجربه نمود تجربه ایی که 45 سال پیش در استرالیا آنهم تدریس از طریق بیسیم آغاز شده بود و در جهان به انواع گوناگون گسترش یافت اما ما یعنی کشور ما در سال تحصیلی گذشته روش استفاده از این فضای و دنیای جدید را آغاز نمود .

 

ایده پور گفت: کرونا به ما باوراند که برخی مشکلات می توانند به سرعت جهانی شده به بحران تبدیل شوند . سال گذشته برخی رادیوهای معاند قم و تهران و مشهد را مقصر گسترش کووید 19 می دانستند و از این لحاظ برای مدتی محدود تبلیغات گسترده ایی را شروع کردند اما این ویروس مرز نمی شناخت و به سرعت تا بیخ گوش آنها نیز رفت و دیگر کسی خریدار تبلیغات آنها نبود .

 

وی افزود: علاج بیماریهای به مثال کووید 19 آموزش است . همین دانش آموزان امروز محققین فردا هستند لذا امر تحصیل و آموزش و پرورش غیر قابل توقف است .

 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش امروز به دنبال آموزش مجازی است و از همین امروز در مدارس نحوه استفاده بهینه از آموزش به روش مجازی باید با حساسیت بیشتری تدریس شود تا استفاده از این روش در دانش آموزان نهادینه و به عادت تبدیل شود شاید ستاد کرونا در هفته های آتی لازم بداند که به عنوان مثال به مدت ده روز مدارس را تعطیل نمایند و بدین صورت درب مدارس بسته شود اما نباید درب آموزش بسته شود و باید از طریق آموزش مجازی روند آموزش به صورت مستمر ادامه یابد .

 

ایده پور در پایان گفت: اگر در یک اتوبان دو خودرو با هم برخورد نمایند صدها خودرو در آنی مجبور به توقف خواهند بود در این میان یکی یا هر دوی خودروهای تصادفی مقصر هستند اگر در مدارس یک یا چند نفر پروتکلهای بهداشتی را رعایت ننمایند بر تمام دانش آموزان و کل امر آموزش و پرورش تاثیر می گذارد لذا بسیار ضروری است که هم اولیا مدارس و هم اولیا دانش آموزان و هم خود دانش آموزان در رعایت پروتکلهای بهداشتی حساسیت جدی داشته باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد