تردد هواپیماهای اسراییل بر روی خاک حجاز عملی نمودن دشمنی با ایران است /دشمنان مانع اهتزاز پرچم اسلام هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298702|10:45 - 1399/06/15
نسخه چاپی
 تردد هواپیماهای اسراییل بر روی خاک حجاز عملی نمودن دشمنی با ایران است /دشمنان مانع اهتزاز پرچم اسلام هستند
ماموستا قادری گفت: از طرف دیگر حدود ۷ دهه است هواپیماهای اسرائیل اجازه نداشته‌اند بر روی خاک حجاز پرواز نمایند؛ هفتۀ گذشته هواپیماهای اسرائیل مجوز یافتند از کنار حرمین شریفین و قبر رسول‌الله (ص) پرواز کنند و به امارات بروند تا آنجا خیمه زده و در کنار جمهوری اسلامی دشمنی خود را عملی کنند.

به گزارشهزار ماسوله،امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:قلب ما مانند یک لیوان شیشه‌ای پاک است؛ خداوند آن را به نور ایمان مزین فرموده است؛ اما خودمان انواع چیزها ر ا در آن راه داده‌ایم و مشکل ما همین است. قلبی داریم و خدایی داریم ده‌ها معبود و اباطیل در قلب خود جای داده‌ایم.

 

ماموستا ملا قادر قادری گفت: عزیزان من مقداری توجه فرمایید؛دنیای اسلام از ۵۷ کشور تشکیل شده است؛ جمعیت مسلمانان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر است ولی امروزه در اثر اختلاف دنیای اسلام به‌جایی رسیده‌ایم که نمی‌توانیم از خودمان دفاع کنیم. اسرائیل غاصب که دشمن خدا و پیامبر است با جمعیتی حدود ۱۵ میلیون نفر هر ظلمی به ما مسلمانان با جمعیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر، روا می‌دارد و از ما هم کاری ساخته نیست. حتی بعضی از ما به خاطر بقایمان، خود را به دامان کافران انداخته‌ایم.

 

وی افزود: امروزه با این‌همه شعار دموکراسی و حقوق بشری و دفاع از حقوق حیوانات، شاهدیم مسلمانان در چین و میانمار و ... کشته می‌شوند اما مطلقاً برای طرفداران حقوق بشر و حتی برای ما مهم نیست.

 

وی گفت: در رسانه‌های فرانسه که ادعا می‌کنند مهد دموکراسی و آزادی است و در چند کشور دیگر غربی در هفتۀ گذشته به قرآن کریم که خداوند می‌فرماید:«إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ»و پیامبر عزیز ما و کسی که در نزد خدا رحمةللعالمین است، اهانت کردند و کاریکاتور ساختند. ما مسلمانان چکار کردیم؟ الأزهر و بعضی جاهای دیگر اطلاعیه‌هایی صادر کردند و دیگر هیچ.

 

ماموستا قادری گفت: از طرف دیگر حدود ۷ دهه است هواپیماهای اسرائیل اجازه نداشته‌اند بر روی خاک حجاز پرواز نمایند؛ هفتۀ گذشته هواپیماهای اسرائیل مجوز یافتند از کنار حرمین شریفین و قبر رسول‌الله (ص) پرواز کنند و به امارات بروند تا آنجا خیمه زده و در کنار جمهوری اسلامی دشمنی خود را عملی کنند.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: شب گذشته کنفرانسی ویدئویی بین آقایان محمود عباس در رام الله و اسماعیل هنیه در لبنان برگزار شد؛ حرف آن‌ها همه‌اش افسوس و ناراحتی و خون‌جگر بود؛ آمریکا آمد و اول معاملۀ قرن را پیش کشید و قدس را پایتخت اسرائیل کرد؛ بار دوم اعراب را وادار کرد که اگر شما با اسرائیل دوستی نکنید، ایران همۀ شمارا از بین می‌برد و با این ترفند، یکی بعد از دیگری دولت‌های عربی را مطیع رژیم صهیونیستی خواهد کرد.

 

وی افزود: محمود عباس در آن گفتگو گفت: «الاتفاق الثلاثی الأخیر بین امریکا و اسرائیل و الأمارات خنجرٌ علی قلب فلسطین» (توافقنامه سه جانبه اخیر بین آمریکا ، اسرائیل و امارات خنجری بر قلب فلسطین است) اسماعیل هنیه نیز گفت:دیگر بس است، باید متحد شویم چرا که اگر متحد نشویم ما را از بین می‌برند و آمریکا فلسطین را از روی نقشه محو خواهد کرد.

 

ماموستا قادری گفت: عزیزان من، این وضع فلسطین است؛ قرآن کریم می‌فرماید:«وَدَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ»کافران غفلت ما را می‌خواهند.

به حقیقت ما غافلیم و کاری از دستمان برنمی‌آید.باید حکومت‌های اسلامی تصمیم بگیرند که متأسفانه هر کدام از آن‌ها فکری و مسیری دارند؛ یکی به چین، دیگری به روسیه و یکی هم به آمریکا و فرانسه سلام می‌کنند و دنیای اسلام این‌گونه گرفتار شده است.

 

امام جمعه پاوه تصریح کرد: سال پیش ساموئل هانتینگتون جامعه‌شناس آمریکایی کتابی تحت عنوان«برخورد تمدن‌ها»نوشت. درزمانی که آقای دکتر خاتمی رئیس‌جمهور شد خطاب به آمریکائی‌ها گفت: شما اگر برخورد تمدن‌ها را مطرح می‌کنید در عوض ماگفتگوی تمدن‌هارا مطرح می‌کنیم؛ اما به گفتگوی مسلمانان توجهی نکردند.

 

وی افزود: هانتینگتوندر آن کتاب به سران آمریکا و غرب می‌گوید:از خواب غفلت بیدار شوید. پرچم سرخ شوروی به زمین افتاد و با سیاست و تزویر شوروی از هم پاشید؛ اما خطر پرچم سبز اسلام هنوز پابرجاست و در حال رشد است. نگذارید آن پرچم بلند شود که اگر بلند شود نه آمریکا و نه اروپا امنیت نخواهند داشت.

 

وی گفت: درواقع همین تئوری را پیش بردند و نگذاشتند پرچم اسلام به اهتزاز در آید؛ داعش را درست کردند و در خاورمیانه آتش جنگ را شعله‌ور کردند.

 

ماموستا ملا قادر قادری گفت: الآن آمریکا با اسلام و مسلمانان در حال جنگ است و ثروت و اموال ما را به تاراج می‌برد. ۴۰ سال است به ملت شریف ایران و اقتصاد و سیاست ما ضربه می‌زند. باکمال تأسف خودمان عامل بسیاری از این مشکلات هستیم. چون خداوند متعال می‌فرماید:«اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم»اگر شما خدا را یاری کنید خداوند نیز شمارا یاری خواهد کرد.

 

وی با اشاره به آیه ای از قران کریم گفت: خدای بزرگ در آیۀ ۴۶ سورۀ انفال می‌فرماید: «وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ريحُكُم»سعی کنید باهم اختلاف نداشته باشید. اختلاف شمارا تضعیف می‌کند و خوار می‌شوید و هر کس می‌تواند بر شما حکومت کند.

 

ماموستا قادری افزود: در حجة‌الوداع رسول گرامی اسلام فرمودند:«لاَ تَرْجِعُوا بعدي كُفَّاراً يَضْرِبُ بَعْضُكُمْ رِقَابَ بَعْضٍ»اجازه ندهید اختلاف در بین شما به وجود آید. اگر اختلاف داشته باشید شمارا سرکوب می‌کنند.

 

وی گفت: الآن ثروت ما را می‌برند، جوانان ما را می‌کشند به زنان ما تعدی می‌کنند؛ مسلمانان هم از صبح تا غروب شیعه علیه سنی و سنی علیه شیعه و جمعی علیه وهابی و سلفی و اخوان و صوفی تبلیغ می‌کنیم و کفر و کافران را فراموش کرده‌ایم و به‌جایی رسیده‌ایم اگر در کنار منزل من و شما مسلمانی باشد از من و تو بهتر و متدین‌تر باشد اما همفکر و هم‌حزب و هم دستۀ ما نباشد، دوست داریم سربازان آمریکا در افغانستان و عراق و یمن و لیبی و ... موفق شوند اما همسایۀ ما چون همفکر ما نیست، نابود شود.

 

وی در پایان گفت: من مأیوس نیستم اما سینه‌ام پر از درد است؛ ۱۴ سال است غزۀ اسلام، غزۀ مولانا خالد و غزۀ قرآن در محاصره است.شب گذشته فریاد می‌زدند کرونا به ما رسیده است اما هیچ‌گونه دارو و وسایل خدماتی نداریم؛ باز به شماها عرض می‌کنم من مأیوس نیستم و هیچ مسلمانی هم نباید مأیوس باشد. قرآن کریم می‌فرماید:«وَلاتَهِنوا وَلاتَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین»مأیوس نباشید اما هوشیار و فعال و دلسوز باشید و قطعاً شما شکست نخواهید خورد. اگر مدتی هم شکست بخورید باز خداوند به شما توفیق می‌دهد به شرطی که صادق باشید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد