اولین جلسه کارگروه اشتغال, ویژه اشتغالزایی ایثارگران برگزار شد

سرویس: اقتصادیکد خبر: 298700|23:42 - 1399/06/12
نسخه چاپی
اولین جلسه کارگروه اشتغال, ویژه اشتغالزایی ایثارگران برگزار شد
اولین جلسه کارگروه اشتغال ویژه اشتغالزایی ایثارگران امروز به ریاست عبداله زاده معاون فرماندار پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در این جلسه که مدیران اجرایی و کارشناسان مرتبط با امر اشتغالزایی ایثارگران حضور داشتند معاون فرماندار در خصوص امر اشتغال ایثارگران گفت :مهمترین دغدغه ی ایثارگران کار و اشتغال است .

 

هوشیار عبدالله زاده افزود: تمامی دستگاههای اجرایی موظف هستند برابر موافقتنامه ی فی مابین وزارت صمت و بنیاد شهید تمامی ظرفیت و توان خود را برای امر اشتغالزایی ایثارگران بکار گیرند .

 

وی گفت: دیده می شود تعداد زیادی از اعضای خانواده ی بزرگ ایثارگر کشور پس از طی مدارج عالیه ی دانشگاهی وارد بازار کسب و کار و تولید و اشتغال شده اند و خوشبختانه نمونه های موفقی در این خصوص بوده اند .

 

وی ادامه داد: خانواده ی ایثارگر باید در امر کسب و کار و اشتغال زایی و کار آفرینی برای  جامعه ی فعال کشور الگو بوده و با کسب مدارج علمی تعهد و تخصص را با هم تلفیق نمایند و در امر تولید و کار آفرینی تلاش مضاعف نمایند .

 

معاون فرماندار گفت: مجموعه ی کارگروه اشتغال شهرستان پاوه آماده ی هر گونه همکاری و همراهی با خانواده ی ایثارگران شهرستان پاوه در امر اشتغال و کارآفرینی بر اساس قوانین و مقررات می باشد و به منظور همکاری با این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نمی نماید  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد