کلنگ زنی مجتمع دامداری آریت پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298688|17:21 - 1399/06/07
نسخه چاپی
کلنگ زنی مجتمع دامداری آریت پاوه
به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت و با حضور دکتر الهی تبار طرح مجتمع دامداری 720 راسی روستای آریت کلنگ زنی شد.

به گزارشهزار ماسوله،  ایده پور فرماندار پاوه در آیین کلنگ زنی این طرح در سخنانی اظهار داشت: طرح مجتمع دامداری روسای آریت طرحی است که می تواند بعنوان پایلوت و نمونه برای سایر روستاهای شهرستان پاوه باشد و امیدواریم با احداث و اتمام طرح مردم سایر روستاها از ایجاد چنین مجتمعی در کنار روستاهای خود استقبال نمایند

 

وی مردم روساهای شهرستان پاوه را متخصصین در دامداری دانست و افزود : باید با تلفیق دامداری سنتی با مصادیق امکانات امروزی مردمان این منطقه را ترغیب نمود تا از موقعیت مکانی و جغرافیایی خود که دارای ظرفیت های مناسب دامداری است استفاده نمایند و تولید در این منطقه چنان افزایش یابد که بستری شود برای توسعه و پیشرفت و کسب درآمد مناسب برای مردم منطقه.

 

وی در پایان از زحمات مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ، بخشدار و اعضای شورا و دهیار روستای آریت در پیگیری این طرح قدردانی نمود.

 

در ادامه سفیعی مدیر جهاد کشاورزی پاوه در خصوص طرح مجتمع مذکور گفت : این طرح در زمینی به مساحت 2000 متر مربع احداث می شود که ظرفیت فعلی آن 720 راس دام می باشد و قابلیت ایجاد سایر امکانات را برای مجتمع دارد .

 

وی گفت : اعتبار اولیه ی این طرح مبلغی بالغ بر 317 میلیون تومان می باشد که این مبلغ در جهت مطالعه و تامین آب مجتمع هزینه خواهد شد که بتدریج اعتبارات لازم برای محوطه سازی ، احداث راه دسترسی و تامین برق این محل در سالجاری و سال آینده تامین خواهد شد.

 

وی در پایان از مسئولین خواست با تامین اعتبارات لازم برای این طرح زمینه را برای ایجاد مجتمع های دیگری در سایر روستاها فراهم نمایند .

 

دکتر الهی تبار نیر در آیین کلنگ زنی این طرح ضمن قدردانی از فرماندار ،مدیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولینی که در ایجاد بستر برای کلنگ زنی این طرح گفت : تولید و اشتغال یکی از مهمترین مولفه های مورد نظر دولت بوده و دولت تدبیر و امید در سالجاری هر چند از درآمدهای نفتی که مهمترین منبع درآمدی دولت بوده است بی نصیب بوده اما توانسته است بستر سازی برای تولید داخلی و رشد و توسعه در کشور را همچنان فراهم نماید .

 

وی یکی از طرح های موفق تولیدی را ایجاد مجتمع های تولیدی و خدماتی دانست و اظهار امیدواری کرد: با کلنگ زنی طرح مجتمع دامداری آریت ایجاد این مجتمع ها در منطقه فراگیر شود .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد