۳۴ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298675|23:53 - 1399/06/04
نسخه چاپی
۳۴ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری رسید
به مناسبت گرامیداشت سومین روز از هفته دولت ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان روانسر به بهره‌برداری رسید.

به گزارشهزار ماسوله، کمک هزینه خرید و احداث سه واحد مسکن شهری مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، فروشگاه صنایع دستی در محل سراب روانسر و طرح های عمران روستایی از محل اعتبارات دهیاری ها از جمله طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه شبکه برق روستای بنچله، بهره برداری از اجرای طرح هادی روستای تم تم و بهره برداری از طرح مدرسه ۲ کلاسه روستای کندوله از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان روانسر به بهره برداری رسید.

فرماندار روانسر در حاشیه بهره برداری از این طرح ها با بیان اینکه وضعیت حاکم برکشور مانع از تداوم عمران و آبادانی نشده است، گفت: توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید در شهرستان است.

سعدی مصطفی زاده افزود: دولت تدبیر و امید توجه به نقاط محروم و مرزی را در دستور کار خود قرار داد و خدمات بسیار خوبی در این مناطق صورت گرفت.

وی اظهار داشت: شاخصه اصلی دولت تدبیر و امید واقع گرا بودن است و براساس واقعیات تصمیم می گیرد و برهمین اساس آنها را اجرایی می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد