پیام تبریک فرماندهان سپاه به مناسبت شکست حصر پاوه

سرویس: سیاسیکد خبر: 298666|08:52 - 1399/05/26
نسخه چاپی
پیام تبریک فرماندهان سپاه به مناسبت شکست حصر پاوه
سردارفیض الهی فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول(ص) جوانرود و سردارآسیابانی فرمانده قرارگاه منطقه ای شهید کاظمی هریک در پیام های جداگانه ای به مناسبت حماسه شهدای 26 مرداد پاوه پیامی صادر نمودند.

به گزارشهزار ماسوله، «من به عنوان ریاست کل قوا به رئیس ستاد ارتش دستور می‌دهم که فوراً با تجهیز کامل عازم منطقه شوند؛ وبدون فوت وقت با تمام تجهیزات به سوی پاوه حرکت کنند؛ و به دولت دستور می‌دهم وسایل حرکت پاسداران را فوراً فراهم کنند. و اگر تا ۲۴ ساعت دیگر عمل مثبت انجام نگیرد، سران ارتش و ژاندارمری را مسئول می‌دانم.»
                 امام خمینی (ره)

سرداران دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان ساختند:  ۲۶ مردادماه سالروز حماسه شکست حصر پاوه به فرمان حضرت امام خمینی (ره )  ، یادآور دلاورمردی، مقاومت و ایستادگی مثال زدنی دلیرمردان و شیرزنانی است که در مبارزه با معاندین نظام و سرسپردگان استکبار در سال 1358 با نثار جان و خون خود اجازه ندادند که گوشه ای از میهن اسلامی ایران به دست متجاوزین بیفتد.

آنان، سالروز شکست حصر پاوه، روز عزت و بزرگی و حماسه سازی مردم مسلمان کُرد، به روح پر فتوح شهدای این خطه شهیدپرور درود فرستاده و برای جانبازان و ایثارگران افتخار آفرین و رزمندگان معزز این حماسه و خانواده‌های مکرم آنان سلامتی و تداوم عزت و ایمان از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمودند.

 سردار آسیابانی و سردار فیض الهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر مصطفی چمران و یاران با وفایش، از خداوند متعال مسئلت داریم که همه ما را در پاسداری از ارزش ها، آرمان های شهداء ودفاع از کیان انقلاب، هویت ملی ودینی این مرز وبوم با پیروی از منویات مطاع فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز موفق وموید بدارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد