ماموستا قادری خبر داد:

آغاز توزیع بسته‌های غذایی در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298660|11:38 - 1399/05/24
نسخه چاپی
آغاز توزیع بسته‌های غذایی در شهرستان پاوه
امام جمعه پاوه گفت: در پنجمین مرحله از طرح مواسات بسته‌های غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان در محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاهای این شهرستان توزیع شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه اظهار داشت: بعد از تحریمهای ظالمانه آمریکا و همچنین همه گیری بیماری کرونا در ایران و منطقه اورامانات زندگی مردم به طبع آن سخت شده است.

 

ماموستا ملاقادر قادری با اشاره به اینکه هم بیکاری هم گرانی دست به دست هم داد تا روزگار سختی برای مردم رقم بزند گفت: مردم ایثارگر ایران قدم به راه ایثار گذاشته و به خصوص بعد از اینکه مقام معظم رهبری توصیه فرمودند خیراین نسبت به افراد کم درآمد توجهی داشته باشند الحق کمک های خوبی در ایران ومنطقه شکل گرفت.

 

او با اشاره به اینکه این پنجمین بار است که در شهرستان پاوه رزمایش همدلی و مواسات در حال انجام است گفت: امکانات مردمی و نیز کمک های ارگان‌های مختلف جمع شد و ما در مراحل قبل آنها را تقسیم کردیم

 

وی تصریح کرد:آقای فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان عنایت خاصی به این منطقه داشتند و بعد ازدرخواست ما امکانات خوبی فرستادن و قرار شد از آخرین روستا‌های مرزی همچون هانی گرمله تادودان کار توزیع این بسته ها آغاز شود و بعدبه خود شهر پاوه خواهیم رسید تااین بسته ها که به صورت امانی دست ما هست به دست افراد نیازمند برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد