فرماندار پاوه در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

کرونا نتوانست رسانه را شکست دهد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298652|20:29 - 1399/05/20
نسخه چاپی
کرونا نتوانست رسانه را شکست دهد
فرماندار شهرستان پاو.ه گفت: کرونا تمامی قدرتهای بزرگ جهان را زمین گیر کرد اما رسانه ها پر قدرت مقابل آن ایستادند و با آگاهی بخشی به مردم و انتشار اخبار به روز شده مردم را در مقابل این بیماری بدون درمان تاکنون آموزش دادند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان پاوه ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به مدیران سایت های پاوه و خبرنگاران آنها گفت : دعوت از خبرنگاران بر اساس ضوابط و مقررات بر عهده ی اداره ی ارشاد اسلامی می باشد که آنها نیز بر اساس ضوابط خود از این سایتها دعوت می نمایند که ازمدیر اداره ی  ارشاد اسلامی و همکاران ایشان بواسطه ی دعوت از خبرنگاران و مسئولین سایت های شهرستان پاوه و تهیه یب هدایا قدردانی می نماییم.

 

پرویز ایده پور افزود: ما با تمام وجود از فعالیتهای شبانه روزی سایتها و خبرنگاران سطح شهرستان قدردانی می نماییم .

 

وی گفت: در طول چهل سال گذشته هیچگاه هجمه های دشمنان به اندازه ی شش ماه گذشته از سال 99 بر علیه کشورمان نبوده است و رسانه های ما نیز به درستی جوابگوی این هجمات بوده اند و به آگاهی بخشی به جامعه مبادرت نموده اند.

 

وی گفت: در شهرستان پاوه سه موضوع بیماری کرونا موضوعات کولبری آتش سوزی جنگلها و مراتع در چند ماه گذشته کلید واژه ی اصحاب رسانه و جامعه ی هدف بوده است.

 

وی ادامه داد: در بسیاری از مواقع برای بررسی این سه موضوع صاحبان رسانه و خبرنگاران در شهرستان پاوه مجبور بوده اند هم خبرنگار باشند و هم قاضی و هم پاسخگو و بصورتی عمل نموده اند تا خاطر کسی از شهروندان و یا مسئولین مکدر نشود لذا میدان عمل خبرنگاران و مدیران سایت ها در این خصوص متاسفانه محدود است.

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: در شش سال گذشته که مسئولیت فرمانداری شهرستان زیبا و با فرهنگ پاوه را بر عهده داشته ام خیلی گفته ها و مسایل را در سایت ها درباره ی عملکردها تجربه نموده ام ولی در اکثریت مواقع از موضع گیری در قبال این مطالب پرهیز نموده ام چرا که آموخته ام توسعه نیاز به آرامش بخش دارد و چرخ های توسعه در نا آرامیها و تشتتها در گل و لای می مانند ، باید محیط را آماده نمود و سپس همان محیط را هموار نماییم تا توسعه و پیشرفت معمول گردد و این امر به سه مولفه نیاز دارد که آن سه مولفه صبر ، صبر و صبر است .

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: اگر یک موضوع سیاسی و یا اجتماعی در یک رسانه بر علیه یک فرد سیاسی درج می گردد عقل سیاسی حکم می کند آن مسئول سیاسی در انتشار جوابیه به فراخور موضوع چند روز، چند هفته ، چند ماه و گاهی معلمان سیاسی سه سال را نیز تجویز می نمایند .

 

ایده پور افزود: مردم پاوه در بحران عدم شناخت اولیه ی کرونا بیش از 4 میلیارد تومان به همدیگر یاری رساندند که این امر باید در تاریخ این مردمان مندرج گردد .


وی با بیان اینکه لازم است در این روزهای بحرانی و مشکلات بار دیگر به هم سلام کنیم استراتژی پیامبر ما (ص) استراتژی سلامت بوده است گفت: پیامبر ما (ص) در نوشتارها و گفتارهای تمام آیین های دینی غیر مسلمان به پیامبر اخلاق مشهور است ما باید بر اساس تعالیم دین اسلام همدیگر را تحمل کنیم و از تخریب جداً خودداری نماییم که تخریب قبل از هر چیز دلیلی می شوند بر از بین بردن انگیزه ها.


فرماندار شهرستان پاوه ادامه داد: رسانه ها باید به مسایل فرهنگی جامعه بسیار اهتمام نمایند چرا که دشمنان این کشور از همه گونه ترفندی برای از بین بردن فرهنگ این مردم استفاده می نمایند اخیراً بیش از یک هزار جلد انجیل با چاپ نفیس فارسی از مرز این شهرستان وارد شده اند که خوشبختانه ضبط گردیده اند اما این یک زنگ خطر جدی است .


وی گفت: اراده ها در ایران اسلامی در حال شکستن دو بحران کرونا و تحریم ها هستند و بزودی مردم ثمره ی این پایداری را خواهند چشید .


وی در پایان گفت: کرونا تمامی قدرتهای بزرگ جهان را زمین گیر کرد اما رسانه ها پر قدرت مقابل آن ایستادند و با آگاهی بخشی به مردم و انتشار اخبار به روز شده مردم را در مقابل این بیماری بدون درمان تاکنون آموزش دادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد