سرعت اینترنت در بخش باینگان پاوه افزایش می‌یابد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298651|16:38 - 1399/05/20
نسخه چاپی
سرعت اینترنت در بخش باینگان پاوه افزایش می‌یابد
بخشدار باینگان گفت: برای رفع قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت در این بخش طرح فیبرنوری خاکی به زودی اجرا می‌شود.

به گزارشهزار ماسوله، محمدهادی زامیاد روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات خطوط ارتباطی تلفن همراه و اینترنت بخش باینگان افزود: تسریع در اجرای این طرح به عنوان یک مطالبه عمومی بسیار ضروری است.
وی با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت ارتباطات ادامه داد: در این عصر که تمامی مسایل جامعه با ارتباطات عجین شده است و زندگی، معیشت و کار مردم و ادارات و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی و به ویژه تعیلم و تربیت و کلاس‌های درس دانش اموزان با استفاده از اینترنت و ارتباط میسر است، باید به مقوله ارتباطات و اینترنت بصورت ویژه توجه شود.
بخشدار باینگان، عدم پوشش اینترنت تلفن همراه در بعضی از نقاط بخش باینگان و قطعی مکرر اینترنت در این بخش را قابل قبول ندانست و خواستار چاره اندیشی برای این مهم شد.
معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه نیز گفت: برای رفع مشکلات ارتباطی و پوشش اینترنت در بخش باینگان تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
حمیدرضا امیری افزود: اولین برنامه ما اجرای طرح فیبرنوری خاکی از سه راهی باینگان تا شهر بانه وره و شهر باینگان است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح قطعی تلفن همراه و اینترنت در بخش باینگان و به ویژه شهرهای بانه وره و باینگان به کمترین میزان ممکن می رسد و از سویی دیگر موجب تقویت و افزایش کیفیت ارتباط و اینترنت نیز خواهد شد.
معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه، اجرای این طرح مهم را منوط به همکاری و حمایت بخشداری و ایجاد هماهنگی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دانست.
ارتقای پهنای باند وای فای خانگی در شهر بانه وره به منظور افزایش سرعت اینترنت، نصب و راه اندازی سه لینک رادیویی و سه کافوی نوری برای هر یک از روستاهای مزیدی، میوان و اریت به منظور تقویت ارتباط و افزایش سرعت اینترنت، پیگیری رفع مشکل ارتباط و اینترنت روستاهای میر عبدلی و لاران سفلی و علیا توسط شرکت مخابرات استان از طریق شرکت ارتباطات سیار ایران، پیگیری جدی راه اندازی سایت BTS سه راهی لاران و نصب و راه اندازی کافوی مجهز به VDSL در روستای سفید آب از مهمترین مصوبات این نشست بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد