بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298644|19:03 - 1399/05/16
نسخه چاپی
بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان شهرستان پاوه خریداری و تحویل شد که این دستگاه به زودی با آماده‌سازی فضای فیزیکی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر تورج شیرزادیان روز دوشنبه به ایرنا افزود: این دستگاه ژاپنی است و ارزش تقریبی آن با ارز آزاد چهار میلیارد تومان می باشد.

او گفت: این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه؛ ریاست، معاونان توسعه، غذا و دارو و درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و نیز پیگیری‌ امام جمعه این شهرستان در سفر وزیر بهداشت از محل کمک سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با وجود توزیع محدود این دستگاه در کشور خوشبختانه با تلاش های انجام شده، استان ما در میان استان های دیگر موفق به خرید این دستگاه شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمام شهرستان‌های استان غیر از قصرشیرین و گیلانغرب به دستگاه سی تی اسکن مجهز هستند و دستور وزیر بهداشت برای خرید این دستگاه برای شهرستان گیلانغرب نیز گرفته شده است. 

شیرزادیان افزود: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در کنار سایر روش‌های تشخیصی ویروس کرونا کمک شایان توجهی به تشخیص و درمان بیماران این شهرستان خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تامین این دستگاه از طریق معاونت درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد