اظهار ناراحتی و تأسف از یک داغ تکراری کشته شدن کولبر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298639|00:19 - 1399/05/12
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه در خطبه های بجای جمعه به صورت زنده در پیج اینستاگرام اظهار داشت: دیروز جوانی اهل روستای حشمر شهرستان ثلاث باباجانی در مرز نوسود با گلولۀ سربازان هنگ مرزی شهرستان پاوه کشته شد؛

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در خطبه های بجای جمعه به صورت زنده در پیج اینستاگرام اظهار داشت: دیروز جوانی اهل روستای حشمر شهرستان ثلاث باباجانی در مرز نوسود با گلولۀ سربازان هنگ مرزی شهرستان پاوه کشته شد؛ در طول ۳۵ روز گذشته،این سومین نفر است که توسط نیروهای هنگ مرزی پاوه جانش را از دست می‌دهد. ۲ نفر از آن‌ها با گلولۀ مستقیم مأموران کشته شده‌اند و یک نفر از ترس مأمورین در آب غرق شده بود.

 

ماموستا ملا قادری قادری افزود: بنده خیلی ناراحتم؛ سئوال اینجاست آن جوان اهل حشمر چرا به نوسود آمده است؟ بدون تردید جیبش خالی بوده و آمده تا برای خانواده و فرزند صغیرش که تصویرش را در رسانه ها دیدیم، لقمه نانی به دست بیاورد و کوله ای حمل و مالک یکصد هزارتومان شود! این جوان، چرا باید کشته شود؟!

 

وی گفت: دیشب از بعضی از دوستان تحقیق کردم، گفتند: ماموستا؛ اگر از آن مسیر تانک هم وارد شود برای جمهوری اسلامی خطری نخواهد داشت چه برسد به ۱۰ کیلو چای یا یک تلویزیون که یک کولبر حمل می نماید.

 

ماموستا قادری ادامه داد: بنده خطاب به فرماندۀ هنگ مرزی پاوه و فرماندۀ وی در استان، آقای الهی عرض می‌کنم: جناب آقای الهی جنابعالی ۳ سال پیش فرزندت را از دست دادی، هنوز عزا مهمان منزل شماست؛ ۸ ماه پیش فرزند بنده فوت کرده و هنوز گریه در منزل من خاتمه نیافته است؛ عزای مادر و همسر آن جوان کولبر کی تمام می‌شود؟

 

امام جمعه پاوه در پایان افزود: فرزندان مردم را نکشید؛ خیلی سخت است، از خداوند بترسید؛ و الله باید شما در قیامت جواب خدای بزرگ را بدهید؛ چرا و برای چه چیزی آن جوانان را می‌کشید؟ یک کوله چایی چه تأثیری بر جمهوری اسلامی دارد؟ اتقوا الله اتقوا الله اتقوا الله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد