رییس شورای اسلامی شهر باینگان خبر داد:

اجحاف چندین ساله بر هنرجویان شهر باینگان در سنوات گذشته/خبری از اقلام دریافتی اداره ارشاد در مجتمع فرهنگی باینگان نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298637|19:54 - 1399/05/08
نسخه چاپی
اجحاف چندین ساله بر هنرجویان شهر باینگان در سنوات گذشته/خبری از اقلام دریافتی اداره ارشاد در مجتمع فرهنگی باینگان نیست
پیگیری های شورای شهر وبخشدار باینگان در خصوص گاز کشی مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهر باینگان بلاخره جواب داد .

به گزارشهزار ماسوله، رییس شورای اسلامی شهر باینگان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی مراجعات مکرر شورای شهر باینگان به مرکز استان و شهر ستان ومکا تبات متعدد بخشداری و مساعدت های فرماندار امروزکالاهای خریداری شده برای راه اندازی سیستم گرمایشی  بجز مشعل موتور خانه وارد انبار مجتمع گردید.

 

فریدون خسروی افزود: شورای شهر باینگان ضمن تماس با اقای محمد زاده مسیول ارشاد شهرستان برای تهیه سایر اقلام که نسبت به وسایل موجود در ارشاد مرکز شهرستان در تمام ابعاد قابل قیاس نمی باشد در هفته آتی به همراه آقای محمدزاده راهی اداره کل در مرکز استان خواهد شد.

 

وی گفت: این شورا اسنادی در دست دارد که در سنوات گذشته از سوی مسولین ارشاد مرکز شهرستان از اداره کل استان به اسم مجتمع فرهنگی شهدای شهر باینگان اقلامی را دریافت کرده اند که خبری از انها دراین مجتمع نیست که اگر در اسرع وقت مسولین محترم وذی ربط در رفع کمبودها برنیایند جهت تنویر افکار عمومی واجحاف وحق کشی چندین ساله که بر مشتاقان هنر و  هنر جویان این شهر محروم  ومرزی روا داشته اند رسانه ای خواهد نمود.

 

وی گفت: لازم به ذکر این مجتمع علا رغم این همه کمبود ونبود امکانات اولیه در تابستان ۹۸ با تلاش های اقای وطنی بدون امکانات توانسته است با همکاری اولیای در رشته های خوش نویسی نقاشی. ساز  .سنتور.آموزش دف. طراحی. گیتار. سه تار. موسیقی کودکان بیش از ۸۰ نفر هنر جو داشته است که در سال ۹۹ به علت وجود ویروس کوید ۱۹ یا همان کرونا به تبع رعایت پرو تکل های بهداشتی همانند سایر مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی متوقف گردیده است.

 

وی در پایان گفت: به محض عادی شدن شرایط وبازگشت به وضعیت سفید انتظار می رود این فعالیت ها به حالت عادی و روز مره خود باز گشته ومسولین محترم ارشاد در مرکز استان وشهر ستان پاوه فرزندان این دیار را به مشابه فرزندان بدون امکانات خود قلمداد کنند و در پی رفع این نواقص باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد