بررسی مشکلات بخش باینگان با حضور مسئولین در اردوگاه تربیتی سریاس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298626|20:31 - 1399/05/01
نسخه چاپی
بررسی مشکلات بخش باینگان با حضور مسئولین در اردوگاه تربیتی سریاس
مشکلات بخش باینگان با حضور مسئولین در اردوگاه تربیتی تفریحی آموزش و پرورش در سریاس بررسی شد.

به گزارشهزار ماسوله، در جلسه ایی که صبح امروز با حضور فرماندار پاوه ، بخشدار باینگان ، مدیرکل امور عشایری استان و مسئول امور حقوقی جمعیت هلال احمر استان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تشکیل گردید مشکلات مربوط به بخش باینگان مورد مداقه و بررسی قرار گرفتند.

 

موضوعات مطروحه شامل :
قطعی و کم بودن سرعت اینترنت در برخی از نقاط بخش باینگان
بررسی علت عدم واگذاری 5 هکتار از زمین های هلال احمر و الحاق آنها به روستای سریاس و اخذ و کسب سند ثبتی زمین توسط بنیاد مسکن و پیگیری مسایل مربوط به سایر قطعات زمین های همجوار با مالکیت جمعیت هلال احمر .
بررسی موضوع ییلاق و قشلاق عشایر منطقه ی باینگان و چگونگی اخذ مجوز رسمی برای آنها با توجه به مرزی بودن برخی از ییلاق و قشلاق مربوطه .
موضوع کمبود آب در روستای سریاس و نیاز به استفاده از چاه آب شرب این روستا جهت رفع کمبود آب
 پروژه های آبرسانی به  روستاهای میرعبدلی و دودان که نیاز به تسریع در روند اجرای پروژه ها دارد .
بررسی موضوع تحت پوشش خدمات اداره ی آبفا قرار گرفتن شبکه ی آب روستای تین
 موضوع چمن کاری و تامین آب جهت آبیاری چمن زمین فوتبال روستای سریاس
بررسی ساماندهی و بهداشتی نمودن چشمه های آب شرب عشایر در ییلاق

 پس از مطرح شدن موارد مربوطه و بحث و گفتگو و رایزنی های مدیران دستگاههای اجرایی در مورد هر یک از این موارد اعلام داشتند :

مخابرات : تمامی روستاهای بخش باینگان به سیستم 2G  مجهز شده اند . به منظور سرعت بخشی به اینترنت در آینده نزدیکی فیبر نوری پاوه و باینگان  در سه راهی باینگان از نظر ساختاری تغییر داده می شود که این امر موجب افزایش سرعت اینترنت در این منطقه خواهد شد . در صورت احداث جاده دسترسی در سه راه لاران به تاسیسات مخابرات ایستگاه BTS  لاران نصب خواهد شد که مشکل اینترنت و تلفن همراه در مسیر باینگان – بانوره مرتفع خواهد گردید ( در این جلسه فرماندار پاوه قول مساعد داد که راه دسترسی مورد نیاز در سه راهی لاران بزودی احداث گردد ).


بنیاد مسکن : سند تک برگ 5 هکتار زمین واگذاری هلال احمر تا یکماهه ی آینده آماده ،صادر و توسط بنیاد مسکن پاوه اخذ خواهد شد .
مدیرکل امور عشایری : به منظور تسهیل در ییلاق و قشلاق دفترچه های لازمه صادر خواهند شد .
آبفای پاوه : در آینده نزدیک (حداکثر تا دو هفته ی آینده ) جهت رفع کمبود آب شرب سریاس چاه آب شرب تجهیز و آب آن وارد شبکه خواهد شد .
آبفای پاوه : پروژه های آبرسانی به دو روستای دودان و میر عبدلی احیاء شده و روند اجرای آن با سرعت بیشتری آغاز خواهد شد .
آبفای پاوه : در هفته ی آینده شبکه آب روستای تین با حضور بخشدار محترم باینگان  رسماً تحت پوشش آبفا قرار خواهد گرفت .
اداره ی ورزش و جوانان : تخم چمن لازم برای چمن کاری زمین فوتبال روستای سریاس که زمینی استاندار برای فوتبال می باشد در صورت تامین آب مورد نیاز در آینده نزدیکی تامین خواهد شد – فرماندار پاوه : فرمانداری تجهیزات آبرسانی به زمین فوتبال را تامین خواهد نمود .
مدیرکل امور عشایری : بیش از 660 میلیون تومان جهت ساماندهی و بهداشتی نمودن چشمه های آب شرب مورد نیاز عشایر در ییلاقهای منطقه تخصیص یافته است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد