برگزاری جلسه ی مشترک کارگروه اشتغال با مجری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298625|20:25 - 1399/05/01
نسخه چاپی
برگزاری جلسه ی مشترک کارگروه اشتغال با مجری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پاوه
جلسه ی مشترکی به ریاست فرماندار پاوه و با حضور کارگروه اشتغال شهرستان و مهندس شیخه پور مجری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه و کارشناسان مربوطه امروز در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید ..

به گزارشهزار ماسوله، جلسه ی مشترکی به ریاست فرماندار پاوه و با حضور کارگروه اشتغال شهرستان و مهندس شیخه پور مجری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه و کارشناسان مربوطه امروز در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید ..

 

در این جلسه شیخه پور با استفاده از پاورپوینت ماموریت های ستاد اجرایی و بنیاد برکت را در امر اشتغالزایی بصورت کاملی ارائه نمود وی در ادامه توضیحات خود گفت :بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منابع نامحدودی ندارد بلکه منابع ستاد و بنیاد محدود بوده و بصورت سهمیه ایی به هر شهرستانی اختصاص می یابد .

 


فعالیت های بنیاد برکت و ستاد اجرایی طرح های ذیل قابل ارائه هستند :
طرح آفتاب   توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی جوامع محلی
طرح آسمان  سرمايه گذاری مردمی و اشتغال نيروی انسانی
طرح سحاب  سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت
مدل طرح مورد نظر برای ایجاد اشتغال و حمایت از اشتغالزایی در شهرستان پاوه مدل سحاب است .
بسیاری از طرحهای اقتصادی سحاب روستا محور می باشند .
با همکاری فرمانداری و کار گروه اشتغال و کمیته ایی که به همین منظور بزودی به ریاست فرماندار محترم در شهرستان تشکیل خواهد شد روستاهای هدف طرح ها تعیین می شوند
برای روستاهای هدف دهها طرح آموزش ، اشتغالزایی گروهی ، فردی و خانوادگی تعریف خواهند شد .
هدف از حضور بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستاهای مرزی ماندگار نمودن روستاییان در مرزها ، توانمند سازی آنها از حیث اقتصادی و اشتغال می باشد
با همکاری و همراهی امام جمعه محترم شهرستان پاوه جناب ماموستا قادری ، فرماندار محترم و بخشداران و اعضای کارگروه انتظار داریم تا پایان شش ماهه ی دوم سال بیش از 350 طرح کلی را در روستاهای هدف (مدل سحاب ) اجرایی نماییم .
در صورت آورده 50 در صدی در طرحهای ایجادی شهرستان توسط افراد سرمایه گذار ستاد اجرایی نیز بصورت مشارکتی (شریک شدن در طرح ) 50 درصد باقیمانده را پرداخت نموده در طرح مشارکت می نماید .
بانکهای عامل در طرح سحاب شهرستان بیشتر بانک کار آفرین امید و صندوق مهر ایران خواهند بود تمامی فرآیندهای طرح های اشتغالزایی مدل سحاب توسط تسهیلگران بنیاد و ستاد اجرایی انجام خواهند پذیرفت و نیازی به حضور متقاضی در ادارات نیست .

در ادامه جلسه ایده پور فرماندار پاوه در خصوص طرحهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت گفت : در سالجاری بیشتر طرح های اشتغالزایی شهرستان تحت پوشش اعتبارات ستاد اجرایی و بنیاد برکت می باشند و ما امیدوار هستیم بصورت عاجل نسبت به اجرایی نمودن طرحها اقدامات عملی صورت پذیرد در این جلسه اعضای کارگروه اشتغال شهرستان و ستاد اجرایی و بنیاد برکت هر یک نکته نظرات خود را برای همکاری و تشریک مساعی بیشتر به منظور رفع موانع و ایجاد اشتغال پایدار و بومی ارائه نمودند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد