۳۹۰ طرح اقتصادی در روانسر مشمول دریافت خسارت‌های ناشی از کرونا است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 298617|17:37 - 1399/04/24
نسخه چاپی
۳۹۰ طرح اقتصادی در روانسر مشمول دریافت خسارت‌های ناشی از کرونا است
فرماندار روانسر گفت: ۳۹۰ طرح اقتصادی در این شهرستان با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر مشمول دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا است.

به گزارشهزار ماسوله، سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: تاکنون ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای صاحبان ۴۷ طرح خسارت دیده ناشی از کرونا مصوب شده که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده و جذب این تسهیلات از اولویت های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان است.

 

فرماندار روانسر اضافه کرد: سهمیه شهرستان روانسر در تسهیلات عشایری و  روستایی شهرستان ۱۱۹ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال است که تاکنون ۱۳۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۱۱۴ طرح با اشتغالزایی ۱۱۴نفر پرداخت شده است.

 

مصطفی زاده اظهار داشت: سال جهش تولید بهترین فرصت برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در شهرستان است.

 

وی گفت: دولت دهم و یازدهم در مقوله راه اندازی کسب و کارهای جدید و اشتغال کارنامه درخشان و قابل دفاعی دارد و مدیران در این راستا باید اطلاع رسانی مطلوبی داشته باشند.

 

فرماندار روانسر تصریح کرد: ایجاد نشاط و امیدآفرینی رسالت مدیران در این دوران حساس است و اطلاع رسانی های درست و به موقع می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

مصطفی زاده افزود: خروجی و نتیجه جلسات اشتغال برای مردم باید مشهود باشد و فقط ارایه آمار و ارقام نباشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد