فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

احترام و حرمت زن حجاب اوست

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298615|17:04 - 1399/04/23
نسخه چاپی
 احترام و حرمت زن حجاب اوست
فرمانده سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: با اندکی تدبر در آیات قرآنی فلسفه حجاب را به گونه‌ای صریح می‌بینیم و می‌یابیم که احترام و حرمت زن حجاب اوست.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: حفظ و رعایت حجاب یک واجب الهی است و هر انسان باورمندی باید تعبدا این حق و حد الهی را ادا کند.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه حکمت حجاب، سنجش میزان اطاعت بندگان است افزود: بانوان با حفظ حجاب می‌توانند اطاعت را که روح و پیام اصلی عبادات بشر است اثبات کنند و در زمره اطاعت‌کنندگان الهی قرار گیرند.   

 

وی گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بـشرى بـویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت که باید به آن پایبند بود.

 

وی ادامه داد: با اندکی تدبر در آیات قرآنی فلسفه حجاب را به گونه‌ای صریح می‌بینیم و می‌یابیم که احترام و حرمت زن حجاب اوست.

 

سرهنگ سلطان قلی تصریح کرد: استعمارگران با توجه به جایگاه و اهمیت حجاب در سلامت جوامع اسلامی سالهاست که درصدد ضربه زدن به آن بر آمده تا بتوانند از طریق آن به پاکی زنان ضربه وارد کنند.

 

وی در پایان گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ خواهد شد و محیط خانواده تحت تاثیر خودنمایی‌‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب قرار نمی‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان با اشاره به عدم رعایت حجاب در شهرستان و تاثیرات رسانه بر فرهنگ منطقه با طرح سوالی مبنی بر چرایی عدم رعایت حجاب در این شهرستان از عموم مردم و صاحب نظران درخواست کرد که بهترین پاسخ را به این ناحیه ارسال کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد