فرماندار پاوه در نقطه ی صفر مرزی :

تمام سازو کارهای نرم افزاری و سخت افزاری مرز شوشمی را آماده خواهیم کرد+عکس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298607|19:12 - 1399/04/21
نسخه چاپی
 تمام سازو کارهای نرم افزاری و سخت افزاری مرز شوشمی را آماده خواهیم کرد+عکس
فرماندار پاوه گفت: سعی ما بر این است تمامی سازو کارهای نرم افزاری و سخت افزاری را در مرز شوشمی آماده نماییم.

به گزارشهزار ماسوله، با حضور فرماندار پاوه ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه ، شهردار نوسود و اعضای شورا و هم چنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های شهرستان پاوه و تعدادی از کارشناسان مربوطه در دفتر شهردار نوسود مشکلات شهر نوسود بررسی شد.

 

در این بازدید ایده پور فرماندار پاوه با اشاره به جلسه ی اخیر استاندار کرمانشاه با همتای خود در استان حلبچه در مرز پشته گفت : امید می رود اینبار نظر موافق مقامات عراقی برای رسمی شدن مرز شوشمی جلب گردد.

 

پرویز ایده پور افزود: لذا سعی ما بر این است تمامی ساز و کارهای نرم افزاری و سخت افزاری را در مرز شوشمی آماده نماییم .

 

وی در ادامه گفت: پروتکلهای بهداشتی در مرزی شوشمی برابر استانداردهای وزارت بهداشت توسط کارشناسان بهداشت کنترل شده و در این خصوص تاکنون مشکلی نداشته ایم .

 

در این بازدید کرمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از همکاریهای فرماندار پاوه ، بخشدار و شهردار نوسود با سازمان مطبوع خود گفت : سازمان همیاری شهرداری های استان  برای ارتقای بازارچه ی شوشمی آماده ی همکاری و مساعدتهای لازم می باشد .


همچنین در این بازدید یک روزه توزیع گاز مایع (سیلندر ) شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه، نفت سفید و نحوه ی توزیع این فرآورده در سالجاری ،پمپ گازوئیل مشترک شهرداری نوسود و سازمان همیاریهای شهرداری در بازارچه ی مرزی شوشمی و چگونگی ارتقاء کمی و کیفی آن و موضوع دروازه ی دوم و چگونگی بهره برداری و آماده سازی مقدمات آن مورد مداقه و بررسی قرار گرفت.

 

در این باره یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه قول مساعد دادند که در رفع مشکلات مربوطه اقدامات عملی انجام پذیرند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد