امام جمعه پاوه کرونا را شکست داد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298606|17:28 - 1399/04/21
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه کرونا را شکست داد
ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و دونفر از اعضای خانواده‌ی ایشان به بیماری کرونا مبتلا شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در خطبه های بجای نماز جمعه این هفته در ارتباط مستقیم با مردم از طریق اینستاگرام اظهار داشت: سه نفر از اعضای خانوادۀ ما به کرونا مبتلا شدیم؛ با خانواده و دوستان نزدیک خودم مشورت کردم که امروز اشاره ای داشته باشم .

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: امروز بیستمین روز است که به مرض کرونا مبتلا شده ام و در این مدت زجر ‌کشیدم و دوست دارم چندجمله‌ای عرض کنم شاید برای چند نفری مؤثر باشد.

 

وی گفت: عزیزان من؛ اولاً کرونا جرم نیست و کسی که مبتلا می‌شود مجرم نیست؛ بلکه یک مریضی است. بنده ۲۰ روز پیش گرفتار شدم. تست گرفتم و گفتند ریه‌ات سالم است. ۱۱ روز مقاومت کردم و کار اداری و کار دادگاه و ملاقات مردم و درس تفسیر و پیام جمعه را تعطیل نکردم تا اینکه جمعه گذشته بسیار تحت فشار قرار گرفتم، در طول ۱۳ روز چیزی نخورده بودم و هرروز بیش از نیم کیلو کم می‌کردم بطوریکه شب شنبه گذشته حالم بد شد و قند خونم از ۱۲۷ به ۳۱۷ رسید.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: با دوستان پزشک در تهران و کرمانشاه و پاوه تماس گرفتم و همگی گفتند: باید تست جدید بدهم و بعد از تست، دانشگاه علوم پزشکی نتیجه را مثبت اعلام و مشخص شد که به کرونا مبتلا شده‌ام. الحمدلله دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشته‌ و امروز روز بیستم بیماری است. بنده شکر خدای بزرگ را به‌جای می‌آورم و می‌گویم خدایا شاکر و ممنونم که به لطف تو ریه‌ام درگیر نشد و به برکت قرآن کریم تنفسم دچار مشکل نشد و از کار و تبلیغ دست نکشیدم و با دعای مؤمنین نجات پیدا کردم.

 

ماموستا قادری گفت: علائم کرونا در بنده این‌گونه بود؛ لرز داشتم، نمی‌توانستم چیزی بخور، درد شکم داشتم، مرتب وزن کم می‌کردم. حس بویایی خود را از دست داده بودم و مرتب می‌خوابیدم. شما عزیزان ان شا الله گرفتار نشوید اما اگر به این درد مبتلا شدید، کتمان نکنید و به نزد پزشک بروید و اگر پزشکان تشخیص دادند که دچار این بیماری هستید، در منزل بنشینید و استراحت کنید قطعاً به نفع شما تمام خواهد شد و دیگران به وسیلۀ شما مبتلا نخواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد