جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

با شعله ور شدن مجدد آتش سه نفر از دوست داران محیط زیست پاوه فوت نمودند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298583|00:55 - 1399/04/09
نسخه چاپی
 با شعله ور شدن مجدد آتش سه نفر از دوست داران محیط زیست پاوه فوت نمودند
علیرغم چندین بار اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده مره خیل اقدامات مراقبتی بعدی متاسفانه امروز مجدد آتش شعله ور و سه نفر از دوست داران محیط زیست در اثر وزش باد و محاصره آتش فوت نمودند.

به گزارشهزار ماسوله، علیرغم چندین بار اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده مره خیل اقدامات مراقبتی بعدی متاسفانه امروز مجدد آتش شعله ور و سه نفر از دوست داران محیط زیست در اثر وزش باد و محاصره آتش فوت نمودند.
 
منطقه آتش سوزی در منطقه مرزی، فاقد سکونت و صعب العبور بوده که به دلیل مناسب بودن سطح مرتع حریق وسیع و شدید بوده است.
 
 پس از کسب اطلاع از شعله ور شدن مجدد آتش فرماندار محترم پاوه به همراه ستاد بحران و نیروهای متولی و مردمی در محل حاضر و حدود ساعت هفت عصر  وزش باد و محاصره نیروهای مردمی گزارش که با تماس و پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دستور فوری مهتدس بازوند استاندار محترم هماهنگی برای اعزام نیروهای کمکی و پرواز بالگرد صادر که  به دلیل شرایط زمانی و هوا اجازه عملیات پرواز از حیث فنی داده نشد.
 
اقدامات نجات و انتقال مصدومین و متوفیان ادامه دارد اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
 
استاندار و رئیس ستاد بحران استان با تسلیت فوت سه نفر از فداکاران خدمت و دوست داران محیط زیست به خانواده آنان و مردم با فرهنگ پاوه و اورامانات  فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان را مامور بررسی علل و عوامل آتش سوزی و اقدامات تکمیلی در اطفای حریق و گزارش به مردم نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد