جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان در دیدار با امام جمعه پاوه:

در چهل سال گذشته حضور ماموستا قادری همواره اثرگذار بوده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298573|17:37 - 1399/04/05
نسخه چاپی
در چهل سال گذشته حضور ماموستا قادری همواره اثرگذار بوده است
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک چهل سالگی امامت جمعه ماموستا قادری در پاوه گفت: امروز خدمت شخصی آمده ایم که در طول چهار دهه در خط انقلاب و نظام و در خدمت مردم بوده و حضور ایشان در این سالها همواره اثر گذار بوده است.

به گزارشهزار ماسوله،  جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه پاوه بمناسبت چهل سالگی اقامه نماز جمعه در سخنانی اظهار داشت: با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ما شاهد بودیم که رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی و برادری از این شهرستان دفاع کردند و هیچ وقت نباید آن اتحاد و برادری را فراموش کنیم و امروز هم هر برادری مسیولیتی در این شهرستان را بر عهده می گیرد باید همان اتحاد و برادری را حفظ کند.

 

سردار مرتضی مرادی افزود: دشمن برای همیشه در برابر فرامین امام راحل و آن اتحاد و برادری در این شهرستان مایوس و ناامید شد و ان شاالله اتحاد وبرادری را امروز نیز سرلوحه کارمان قرار دهیم و با رهنمودهای بزرگ شهرستان حاج ماموستا قادری باید بتوانیم با قدرت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را در فضای حقیقی و مجازی می کند گفت: متاسفانه مشکلاتی در کشور هم به سبب وجود تحریم ها وجود دارد که دشمن از این فرصت استفاده کرده و در فضای مجازی و حقیقی به آن می پردازد.

 

وی گفت:‌ ما نیز نباید در کشور تصمیمات نادرستی را بگیریم چرا که سرمایه انقلاب و نظام برابر فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب این است که به مردم امید دهیم چرا که دشمن به دنبال ابن است مردم را ناامید کنند.

 

وی ادامه داد: در مقابل ما نیز باید امید را با خدمت کردن به مردم به آنها دهیم و همه باید تلاش کنیم که در خدمت مردم باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امروز اختلاف معنایی ندارد و مسیولان باید هوشیارانه و عاقلانه تجزیه و تحلیل کنند.

 

سردار مرادی ضمن تبریک چهل سالگی امامت جمعه ماموستا قادری در پاوه گفت: امروز خدمت شخصی آمده ایم که در طول چهار دهه در خط انقلاب و نظام و در خدمت مردم بوده و حضور ایشان در این سالها همواره اثر گذار بوده است.

 

وی اضافه کرد: دشمن بدنبال ایجاد مشکلات در منطقه است که باید هوشیارانه و آگاهانه در منطقه و در کنار هم حضور داشته باشیم.

 

ماموستا قادری نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: خداوند می فرماید دشمنان شما آماده محو کردن پیام های شما مسلمانان هستند.

 

وی افزود: آنچه امروز در دنیا ما مشاهده می کنیم اینست که دشمنان نمی خواهند حکومتی به نام اسلام وجود داشته باشد و نمی خواهند که دین حاکمیت پیدا بکند چرا که دین را دشمن خود می دانند

 

امام جمعه پاوه با اشاره به استواری نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته افزود:آنچه علیه ما امریکا و اذناب انجام داده اند اگر در مقابل حکومت دیگری می بود یک ماه مقاومت می کرد.

 

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به کتابی از شکیب ارسلان لبنانی که در آن به چگونگی پایان حکومت اسلامی در اسپانیا به مدت ۷۰۰ سال اشاره می کند گفت : شکیب ارسلان در این کتاب یکی از عوامل مهم محو اسلام در اسپانیا را نادیده گرفتن زحمات نسل قدیم توسط نسل جدید و همچنین نداشتن برنامه برای آینده می داند

 

امام جمعه پاوه در پایان با اشاره به گرانی و وضعیت بد اقتصادی در جامعه نیز گفت: مشکلات امروز گریبان احاد مردم ایران را  که در طول این سالها همواره همراه نظام بوده اند گرفته است و ضرورت دارد برای این مشکلات چاره ای اندیشیده شود.

 

سردار مردای پس از پایان دیدار با امام جمعه پاوه از کارگاه تولید ماسک و تولید نان سنتی سپاه ناحیه پاوه بازدید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد