مدیر کل اداره تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد:

منابع محدود مالی مشکل تعاونی مسکن مهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298572|12:53 - 1399/04/05
نسخه چاپی
منابع محدود مالی مشکل تعاونی مسکن مهر پاوه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به مثبت ارزیابی کردن مکان و جانمایی مسکن مهر پاوه گفت: حجم زیاد و منابع محدود مالی مشکل تعاونی مسکن مهر پاوه می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر کل اداره تعاون و رفاه اجتماعی در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با حضور و تشکیل جلسه در فرمانداری پاوه در خصوص مشکلات تعاونی مسکن مهر اظهار داشت: در بحث تعاونی ها افرادی از اعضای مسکن مهر پاوه گله مند بودند که در جهت پیگیری مشکلات آنها جلسه ای با معاون تعاون اداره خود گذاشتیم که با کمک مسکن و شهرسازی و در چارچوب قانون تعاون تصمیماتی گرفته شود.

 

دکتر حسن عزیزی با بیان اینکه نظر فرماندار هم چنین بود افزود: گرچه اگر بعضی از تعاونی ها مشکل کمبود مالی را داشته باشند اما هدف اصلی این است که همه ما باید کمک کنیم و این مسکن ها و تعاونی ها به بهره برداری برسد.

 

وی گفت: مشکل اصلی مسکن مهر پاوه در بحث تخصصی راه و شهرسازی است و در این مورد ورود نخواهیم کرد اما تعاونی مسکن مهر را راهنمایی می کنیم که از ظرفیت قانونی استفاده شود و به مردم واگذار شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به مثبت ارزیابی کردن مکان  و جانمایی مسکن مهر پاوه گفت:  حجم زیاد و منابع محدود مالی مشکل تعاونی مسکن مهر پاوه می باشد که این تعاونی نیز باید اعتماد اعضا را جلب کنند و در یک محیط تفاهمی کار را پیش ببرند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد